ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

گروه شرکت‌های مخابراتی MTN طی سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شد ۴ میلیون مشترک جدید را تحت پوشش خدمات مخابراتی خود قرار دهد تا بر این اساس مجموع مشترکان آن تا پایان مارس ۲۰۱۹ به بیش از ۲۳۶.۶ میلیون نفر برسد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این شرکت مخابراتی اعلام کرد به دنبال فعالیت‌های گسترده خود در آفریقای جنوبی، نیجریه و غنا توانست تعداد مشترکان خود را بیشتر کند.
تعداد مشترکان فعال سیم‌‌کارت‌های داده شرکت MTN با رشد ۲.۶ میلیون نفری در این دوره زمانی به ۸۱.۳ میلیون کاربر رسید و همچنین تعداد مشترکان خدمات پولی موبایلی شرکت مخابراتی مذکور هم با رشد ۲.۱ میلیون نفری معادل ۲۸.۳ میلیون کاربر محاسبه شد.
گروه شرکت‌های مخابراتی MTN در بیانیه مذکور توضیح داد که طی فصل نخست سال ۲۰۱۹ میلادی مجموع درآمدهای خود نسبت به مدت مشابه سال قبل را با رشد ۱۰ درصدی به ۳۳.۲۱ میلیارد راند (واحد پول آفریقای جنوبی) رسانده است که این اتفاق به دنبال موفقیت‌های صورت گرفته در سه بازار مذکور محقق شده است.
شرکت MTN در این بازه زمانی موقف شد میزان درآمدهای خود از خدمات صوتی را ۵.۹ درصد، میزان درآمدها از بخش خدمات داده ار ۱۸.۳ درصد و میزان درآمدهای حاصل از خدمات پولی موبایلی را ۳۰.۶ درصد افزایش دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه