کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

Slack، اپلیکیشنی که به همکاران و دیگر افراد در حلقه‌های حرفه‌ای اجازه‌ی چت با یکدیگر و فراخوانی اطلاعات از صدها برنامه‌ی ادغام شده را با هدف انجام کار بیشتر می‌دهد – اخیرا از مرز ۸ میلیون کاربر فعال ماهانه گذشت که ۳ میلیون از آن‌ها کاربران پرداختی هستند. حالا این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری با تامین بودجه‌ای بیشتر است.
در خبری منتشر شده از TechCrunch آمده، Slack یک دور دیگر افزایش بودجه دارد که حدودا به ۴۰۰ میلیون دلار یا بیشتر می‌رسد این دور با حداقل ۷ میلیارد دلار ارزش بعد از تزریق پول همراه است – این دور پول جدید را باید به ۲ میلیارد دلار در بالاترین ارزیابی ارزش شرکت در سپتامبر ۲۰۱۷ اضافه کرد، در آن زمان SoftBank یک دور سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری به ارزش ۵.۱ میلیارد دلار را هدایت کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است برخی سرمایه‌گذاران این دور شامل General Atlantic، و احتمالا حامی جدیدی به نام Dragoneer هستند.
۴۰۰ میلیون دلار، بزرگ‌ترین دور افزایش بودجه‌ی Slack تاکنون است که می‌تواند بیان‌کننده‌ی چند نکته‌ی متفاوت باشد. ابتدا این امر اشاره به فرصت موجود در کار پیام‌رسانی شرکت دارد. به طوریکه این افزایش بودجه می‌تواند امکانات بیشتری را برای رشد پیام‌های سازمانی آن داشته باشد. دوم، افزایش بودجه‌ی جدید و ارزش شرکت بر موقعیت برتر Slack در این زمینه تاکید دارد. در حالیکه اپلیکیشن‌های شبکه‌ی اجتماعی دیگری نظیر Yammer و Hipchat قرار دارند که قبل از Slack تاسیس شده‌اند، هیچ کدام از آن‌ها نتوانستند جایگاهی همچون Slack پیدا کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه