محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ مرداد

وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی دچار اختلال است.
محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران امروز یکی از تولید کنندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات هستند که امروز ابزارشان متفاوت شده، روزی با روزنامه سر و کار داشتند اما امروز فضای مجازی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ مرداد

به گزارش مهر، سازمان فضایی ایران اعلام کرد که پیرو پیشنهاد وزیر ارتباطات برای ترویج دانش نجوم آماتوری، از طرح های خوب این حوزه حمایت می‌کند.
سازمان فضایی ایران با اشاره به تاکید و حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه علوم و دانش نجومی، اعلام کرد: بنا بر اسناد بالادستی (سند ششم توسعه) که در آن بر شناخت عظمت کیهان و اسرار آفرینش از طریق علم نجوم تاکید شده است، این سازمان محور نجوم و اکتشافات فضایی را به عنوان یکی از سرفصل های اصلی نقشه راه حوزه فضایی کشور قرار داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش تسنیم، یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه رشد فضای دیجیتال در کسب و کارها غیر قابل چشم پوشی است، گفت: جای سرویس بانک کاملا مجازی در ایران خالی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، سخنگوی دولت از تلاش دولت برای راه‌اندازی اپلیکیشنی خبر داد که در قالب آن قیمت مصوب صد قلم کالای ضروری در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا مانع از گرانفروشی این اقلام شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش سیناپرس، تاثیر متقابل «فناوری اطلاعات و ارتباطات» بر مهم‌ترین عنصر عرصه سیاست، یعنی «دولت» و نیز بر حوزه «توسعه سیاسی» و پیش‌نیازهای آن بر کسی پوشیده نیست.
دولت ها در تمامی کشورها برنامه های خاصی را در راستای توسعه علم و فناوری به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات تدوین و پیاده سازی می کنند. یکی از عوامل مؤثر بر گسترش فناوری اطلاعات، سیاست های دولت شامل مخارج و درآمدهای مالیاتی است که می تواند انگیزه ورود به حوزه های فناوری را تحت تأثیر قرار دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، با توجه به اینکه قیمت ارز کاهش یافته، اما این روند نزولی قیمت دلار ظاهرا تاثیری در بسیاری از بازارها تاثیری نداشته و همچنان شاهد افزایش قیمت ها هستیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ مرداد

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان فعال درحوزه پلیمر معتقد است که خدمات پس از فروش و ثبات در کیفیت، دو بازوی مهم در استمرار صادرات محصولات دانش‌بنیان است.
به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شرکت پویا پلیمر تهران یکی از شرکت‌های فعال در حوزه آمیزه‌های پلیمری و کامپاندهای مهندسی مورد مصرف در صنایع پلیمری است، این شرکت مستربچ‌های پلی‌اتیلنی بهبود یافته با فناوری‌ نانو تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ مرداد

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی،وزیر ارتباطات در ابتدای سفر استانی خود پیش از ظهر امروز وارد شهرستان تربت حیدریه شد که در بدو ورود به این شهرستان پس از حضور در گلزار شهدا این شهر به مرکز رشد فناوری تربت حیدریه رفت.

ادامه مطلب