محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ مرداد

سرانجام هدست واقعیت مجازی Google نیز بر روی گوشی‌های Samsung قابل استفاده خواهد شد. گزارشاتی در هفته‌ی گذشته مبنی بر دریافت به‌روزرسانی امکان استفاده از هدست Daydream این شرکت در گوشی‌های اپراتور Verizon شنیده می‌شد. اما با عرضه‌ی نرم‌افزار مربوطه در روز جاری، این خبر رنگ واقعیت به خود گرفت.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

ساعت هوشمند Tambour Horizon همانند دیگر گجت های Android Wear است اما قیمتی 10 تا 20 برابر گران تر از آن ها دارد. Tambour Horizon محصولی از برندهای Louis Vuitton است و بر روی سیستم عامل Android Wear 2.0 اجرا می شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۰ تير

هنگامی که Fitbit در سال گذشته اقدام به تولید ساعت Blaze خود نمود، مشخص بود که این شرکت در تلاش برای ارائه‌ی ساعت هوشمندی دارای قابلیت‌های کامل نیز بوده است. زمانی که این شرکت Pebble را خریداری نمود، مدیرعامل Fitbit این هدف را تأیید کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲ تير

در نهایت آن گونه که کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند، سیستم‌عامل Google Glass برای اولین‌بار در سه سال گذشته به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرد. کمپانی Google پس از سه سال به انتظار کاربرها پایان داد و نسخه‌ی تکمیلی عینک واقعیت مجازی خود را ارائه کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ خرداد

عینک Xiaomi Roidmi B1 محصول جدید و منحصر به فردی از کمپانی چینی معروف است. این عینک قادر است چشم فرد را از اشعه های مضر ماورابنفش حفظ نماید و همچنین شماره ی چشم فرد را در گذر زمان ثابت نگه دارد. این کمپانی قیمت خرید این عینک را تنها 40 دلار اعلام کرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

گجت هوشمند Apple Watch در سال 2018 مجهز به صفحه نمایش microLED خواهد بود. این اخبار توسط سایت رسمی کمپانی Apple در مورد صفحه نمایش نسل جدید ساعت های هوشمند منتشر شده است. تفاوت اصلی بین صفحه نمایش هایی از این نوع، تفاوت در نوع و تعداد پیکسل های LED نیست بلکه در مواد اصلی آن، نیترید گالیم است.

ادامه مطلب