محبوب ترین ها
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

کمپانی Fitbit به زودی از محصول هوشمند جدید Ionic رونمایی خواهد کرد. بر اساس اخبار منتشر شده این محصول دارای قابلیت اندازه‌گیری قند خون فرد می‌باشد. بر این اساس این کمپانی از سیستم اندازه گیری قند خون Dexcom در پرچمدار جدید خود که قرار است در سال 2018 عرضه شود برای نظارت مستمر بر میزان قند خون، استفاده کرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۰ شهريور

کمپانی سامسونگ در نمایشگاه بین المللی IFA در برلین از سه "گجت هوشمند" پوشیدنی خود با نام های ساعت Gear Sport watch، دستبند Gear Fit2 Pro و هدست بی سیم Gear IconX رونمایی کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ شهريور

Apple اعلام کرده است در سیستم‌عامل watchOS 4 خود برنامه‌های سلامتی بیشتری قرار داده است. به نظر می‌رسد برای افرادی که به تمرین کردن جدی‌تری می‌پردازند، برنامه‌های از پیش تعیین‌شده‌ی بیشتری قرار داده شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

نمایندگان Samsung محصول جدید هوشمند این کمپانی را که قرار است در نمایشگاه IFA-2017 در برلین از آن رونمایی به عمل بیاید، معرفی کردند. این محصول یک ساعت هوشمند جدید به نام Gear S4 است. تحلیلگران بازار گجت ها به خوبی می‌دانند که این واقعه در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر رخ خواهد داد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

با گرم شدن دنیای واقعیت مجازی، HTC اوایل روز جاری اعلام داشت قیمت هدست‌های Vive VR خود را از 800 دلار به 600 دلار کاهش می‌دهد، درست یک ماه پس از آنکه Facebook قیمت‌های هدست Oculus Rift و کنترلر Oculus Touch را کاهش داد. روشی که از طریق آن می‌توان به مفید بودن استفاده از VR در حوزه‌ی سلامت اشاره کرد، شبیه‌سازی‌ها است که قادر به فراهم کردن اعمال جراحی با آموزش های حیاتی می‌باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۱ مرداد

بر اساس آخرین برنامه ریزی های کمپانی Apple، قرار است در سال 2018، 15 میلیون دستگاه ساعت هوشمند این کمپانی به بازار گجت‌های هوشمند در سراسر جهان عرضه شود. رونمایی از این محصول جدید احتمالا در اواخر سپتامبر خواهد بود. این کمپانی افسانه ای بیش از 30 سال است که در زمینه‌ی تولید گجت های کارآمد برای بشر تلاش می‌کند.

ادامه مطلب