محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين

از زمانیکه اپل اولین‌بار Apple Watch را منتشر کرد، به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه‌ی ایجاد و انتشار فیس‌های اختصاصی‌شان را برای این محصول نداد. اما بر اساس کدهای دیده شده در جدیدترین watchOS، احتمالا این تصمیم تغییر کرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۸ اسفند

به منظور تزریق اثری مثبت و ناگهانی در این پلتفرم، گوگل تلاش کرد تا سیستم‌عاملش را به نام Wear OS تغییر دهد، این بخشی از تلاش بزرگ این شرکت برای ورود به فضای پوشیدنی‌ها گسترده‌تری است. این خبر در Baselworld منتشر شده، بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت ساعت که هفته‌ی آینده در باسل برگزار می‌شود. احتمالا تعدادی از ساعت‌های جدید که با این سیستم‌عامل گوگل اجرا می‌شوند و همراه با نشان‌های جدید هستند، آغاز به کارشان از این نمایشگاه خواهد بود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ بهمن

ساعت هوشمند Apple Watch قادر به تشخیص دیابت در بیماران با دقت بالا است. با استفاده از این ساعت هوشمند، صاحب آن می تواند هشدارهایی در مورد ابتلای قریب الوقوع به بیماری دیابت را دریافت نماید و مراحل پیشگیری را آغاز کند. عدم تشخیص به موقع این بیماری و پیشگیری از آن می‌تواند آثار جبران ناپذیری در فرد داشته باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۳ بهمن

یکی از ویژگی‌های اصلی Apple Watch نمایشگر مجهز به تکنولوژی Force Touch است. با این‌ حال، بسیاری از کاربران در مورد وجود آن چیزی نمی‌دانند و یا اغلب از آن استفاده نمی‌کنند. بسیاری از صاحبان Force Touch حتی نمی‌دانند که با استفاده از این ویژگی نه‌ تنها می‌توانند پیام‌ها را بخوانند، بلکه قادر خواهند بود به آن‌ها پاسخ دهند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

Bloomberg گزارش کرد، پیش‌تر Apple بند EKG (نوار قلب) را برای ساعت‌های خود ارائه داده بود، اما حالا Apple در حال تلاش برای گنجاندن این ویژگی به طور مستقیم در داخل ساعت هوشمند خود است. با کنترل نوار قلب (EKG)،محصول Apple Watch قادر به ردیابی سیگنال‌های الکتریکی از قلب کاربر است و به آن اجازه‌ی شناسایی مواردی همچون ضربان‌های نامنظم قلب را می‌دهد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

به معنای واقعی کلمه می توان گفت Apple Watch در سه ماهه ی اخیر سبب شده تا این شرکت به عنوان رهبر بازار تکنولوژی نامیده شود. این کمپانی توانسته به لطف ارائه‌ی این محصول فوق العاده ارزش نام تجاری خود را در بازار پس از بحران های پیاپی حفظ کند و امتیاز از دست رفته خود را مجددا به دست آورد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

با آزمایشی که در دانشگاه کالیفرنیا بر روی ساعت Apple Watch انجام گرفته این محصول توانسته است 82٪ از مشکلات مربوط به بیماری قلبی و 90٪ از موارد بیماری های ریوی را به دقت شناسایی کند. این آزمایش بر روی 6 هزار نفر از صاحبان این ساعت ها صورت گرفته است.

ادامه مطلب