محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

امروز در رویداد Oculus Connect در سن خوزه، مدیرعامل فیسبوک، Mark Zuckerberg از هدست واقعیت مجازی مستقل جدیدی با نام Oculus Go رونمایی کرد. قرار است این محصول در اوایل سال 2018 با قیمت 200 دلار عرضه شود و از طریق توسعه‌دهنده‌ی کیت در ماه نوامبر در بازار به فروش برسد. Hugo Barra، ریاست واقعیت مجازی Oculus اشاره کرد که طراحی Oculus Go سبک و راحت است، دارای لنزهای پیشرفته‌ی هدست Oculus Rift است با همان زمینه‌ی دید، با نور خیره‌کننده‌ی کمتر و صفحه‌نمایش LCD سریعی از نوع WQHD با وضوح تصویر 1440 تا 2560.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

Android Wear در حال وارد شدن به دوران بحرانی به سر می‌برد. نسخه‌ی ۲.۰ این سیستم‌عامل به میزانی که انتظار می‌رفت مورد توجه قرار نگرفته است و بسیاری حتی در مورد آینده‌ی آن ابراز نگرانی کرده‌اند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۴ مهر

کمپانی Samsung از هدست واقعیت مجازی جدی خود به نام HMD Odyssey رونمایی کرد. نماینده ی این کمپانی اعلام کرد برنامه ریزی های لازم برای عرضه‌ی این محصول برای تاریخ 6 نوامبر انجام شده است. در حال حاضر این محصول جدید در وب سایت رسمی این شرکت به نمایش درآمده است. البته پیش‌تر شاهد فاش شدن تصویر و مشخصات این هدست در صفحه‌ی محصولات آن بودیم.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۷ مهر

کمپانی Microsoft آن طور که به نظر می‌رسد مدت هاست که توسعه ی سری اول ساعت های هوشمند خود را آغاز کرده است. به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شده است که ساعت هوشمند موجود در تصویر را به نمونه ی اولیه ی ساعت این کمپانی نسبت می‌دهد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

نخستین ساعت هوشمند شرکت Fitbit با نام Ionic از یک اکتبر آماده‌ی عرضه خواهد بود. طبق گزارشات منتشر شده باتری این ساعت هوشمند با هر بار شارژ کامل ۵ روز دوام خواهد آورد. همچنین این ساعت قابلیت ثبت شرایط خواب و فعالیت‌های متنوع ورزشی و همچنین کنترل پخش موسیقی را دارا می‌باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

کمپانی Apple چندی پیش به صورت رسمی از نسل سوم ساعت های هوشمند خود با قابلیت پشتیبانی از LTE رونمایی کرد. با این حال چیزی که اکنون معلوم شده این است که این گجت در اتصال با تلفن همراه دچار مشکل است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

رویداد معرفی سخت‌افزارهای جدید Google در ۴ اکتبر برگزار خواهد شد. این رویداد علاوه بر معرفی سری جدید گوشی‌های Pixel، شامل رونمایی از هدست‌های واقعیت مجازی Daydream نیز خواهد بود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

Apple Watch جدید درحالی به طور رسمی معرفی شد که ارتقایی برجسته نسبت به نسخه‌ی قبل از خود را ارائه می دهد: پشتیبانی از اتصال شبکه‌ی موبایل در داخل خود. اتصال LTE سلولار بدون سیم که توسط یک تراشه‌ی داخلی فراهم شده، بدان معناست که این ساعت جدید قابلیت در حالت اتصال ماندن را در شرایطی که در محدوده‌ی iPhone نباشد را دارد و این یک گام بزرگ رو به جلو در ایجاد یک دستگاه تلفن مستقل است.

ادامه مطلب