محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد

HTC در روز جاری از هدست واقعیت مجازی رونمایی کرد که برای کار با آخرین پرچم‌دار این شرکت، U11 طراحی شده است. این هدست که HTC Link نام‌گذاری شده، دارای ۶ درجه آزادی برای پیگیری محیط پیرامون خود می‌باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ خرداد

از نظر کارشناسان برنامه ی تناسب اندام در Apple Watch برای شمارش کالری سوزی مناسب نیست. این نتیجه گیری توسط دانشمندانی از مدرسه ی پزشکی دانشگاه استنفورد به دست آمده است. اما آنها می گویند محاسبه ی ریتم ضربان قلب این ساعت دقیق است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مریم طاهری۱:۱۷ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت

مطالعات نشان می‌دهد در کنار زیبایی ساعت های هوشمند اپل که آنها را به گجتی محبوب در بین کاربران تبدیل کرده، قابلیت تشخیص نارسایی های قلبی با کمک سنسور ضربان قلب اپل واچ (Apple Watch) نیز مثال‌زدنی ‌است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

Apple موفق شده است در سه ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی با عرضه‌ی ۳.۵ میلیون محصول پوشیدنی در بازار، بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌ی چنین محصولاتی در این مدت باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ ارديبهشت

به گفته ی مدیر ارشد کمپانی اپل، تیم کوک، ساعت هوشمند این کمپانی به او کمک کرده تا 14 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد. وی در مصاحبه با مجری شبکه ی تلویزیونی Mad Money این اتفاق را با خوشحالی تمام بیان کرد. همانطور که کوک گفت، این ساعت هوشمند توانست به او انگیزه ی لازم برای ورزش آن هم به صورت مستمر القا کند تا بتواند به صورت لحظه به لحظه پیگیر وضعیت سلامت جسمی خود باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

برند تجاری چینی Xiaomi همچنان مسیر پیشرفت خود را در بازار تکنولوژی ادامه می دهد و روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده خواهد شد. این کمپانی در عرضه ی گجت هایی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه شهرت بالایی دارد. ساعت های هوشمند Weloop Hey 3S با پوشش ضد آب و قابلیت GPS تنها با قیمت 78 دلار عرضه می شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ فروردين

کمپانی Alphabet محصول جدید توسعه داده شده توسط این کمپانی را رونمایی کرد. این ساعت Study Watch نام دارد. این ساعت قادر به جمع آوری داده های پزشکی می باشد یعنی ابزاری که دقیقا مورد نیاز پزشکان خواهد بود. این محصول قرار نیست به صورت انبوه تولید و به بازار ارائه گردد، بلکه تنها در برابر تقاضای بیمارستان ها، موسسات و مراکز پزشکی تحقیقاتی تولید و عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مریم طاهری۴:۲۷ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ فروردين

گوگل یک ساعت هوشمند ساخت. وریلی (Verily) به عنوان مرکز سلامت زیر نظر کمپانی آلفابت اخیرا از ساعتی با نام Study Watch رونمایی کرده که برای مقاصد تحقیقاتی طراحی شده و قادر است اطلاعات مفید و داده های پیچیده ای را جمع آوری کند.

ادامه مطلب