محبوب ترین ها
پوشیدنی
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳ مهر

Snapchat امروز از نام جدید خود یعنی Snap رونمایی کرد. Snapchat شرکتی بوده است که با معرفی سرویسی در سال‌های اخیر، به پیام‌های موقتی معنا و مفهومی تازه بخشیده است. این شرکت همچنین از عینکی به نام Spectacles رونمایی کرده است که قابلیت عکاسی و اشتراک سریع آن را به موبایلی که به آن متصل است، میسر می‌سازد. البته این امکان تنها از طریق اپلیکیشن Snapchat امکان‌پذیر است. خبرها پس از آن انتشار یافت که Business Insider گزارشی مبنی بر وجود ویدئوی تبلیغاتی از این دوربین، منتشر ساخت.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

این شرکت کانادایی تولیدکننده‌ی محصولات پوشیدنی اعلام کرد ۱۲۰ میلیون‌ دلار سرمایه از شرکت‌های Intel Capital، Amazon Alexa Fund و Fidelity Investment آمریکا جذب کرده است.
این شرکت که در سال ۲۰۱۲، در انتاریو کانادا بنا نهاده شد، بیشتر به دلیل محصول Myo خود شناخته شده است. Myo دست‌بندی است که توسط جریان‌های الکتریکی داخل عضلات، سعی می‌کند وسایل پیرامون خود را همچون رایانه‌ها، گوشی‌های هوشمند و هر وسیله‌ی دیگری که مجهز به چیپ وایرلس باشند، کنترل کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

به نظر می رسد مایکروسافت برنامه ای برای عرضه نسخه جدید باند در سال جاری ندارد و ظاهراً یک تیم را که برای سازگار کردن آن با ویندوز 10 تلاش می کردند نیز مرخص کرده است. برخی نیروهای داخل مایکروسافت اعلام کرده اند که عرضه یک محصول جدید در این زمینه فعلاً منتفی است و همان Band 2 به فروش می رسد. حتی اگر پس از آن برنامه ای برای ارایه یک محصول جدید باشد، پلتفرم آن ویندوز 10 نخواهد بود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

زمان برای یک سری تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند اندروید باز ایستاد. در حالی که شاهد معرفی سری جدید ساعت‌های هوشمند Apple و Samsung بوده‌ایم، تعدادی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این حوزه تصمیم به متوقف کردن تولید خود گرفته‌اند.
طبق اعلام شرکت‌های LG، Huawei و Motorola، تصمیمی مبنی بر تولید ساعت هوشمند اندرویدی جدید تا‌ آخر سال میلادی کنونی ندارند. در حالی که LG در نیمه‌ی سال میلادی کنونی ساعت هوشمند جدیدی را روانه‌ی بازار کرده بود، اما بیش از یک سال است که Huawei و Motorola محصول جدیدی را معرفی نکرده‌اند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

هدفون های جدید اپل به نام Airpod یک شگفتی از لحاظ فنی هستند که به همراه گوشی آیفون ارایه می شوند. سازندگان تجهیزات جانبی نیز بیکار ننشسته اند و پس از یافتن ایرادهای اپل در طراحی، تلاش می کنند از آن ایرادها سود ببرند. در همین زمینهSpigen  شرکتی است که یک بند ده دلاری معرفی کرده که دو قطعه هدفون بیسیم آیفون را به یکدیگر متصل می سازد (که البته در این صورت هدفون دیگر بیسیم نیست!).

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

دوربین های Cardboard به شما اجازه ی گرفتن عکس های تاثیرگذار 360 درجه را خواهد داد.
یکی از بزرگترین چالش هایی که واقعیت مجازی با آن روبرو شده است نوآوری می باشد. اگر شما پول زیادی داشته باشید، می توانید همه چیز را ممکن کنید، اما این مسئله برای افرادی چالش برانگیز بوده است که بهترین دوربین آنها در تلفن هوشمند آن ها وجود دارد. گوگل در حال کار کردن بر روی این مسئله به منظور تغییر آن است، در دسامبر گذشته، آن ها به عرضه ی اپلیکیشن دوربین های Cardboard برای اندروید پرداختند، و امروز این محصول برای iOS عرضه شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

پس از این که کمپانی ZTE یک فراخوان مشارکت جمعی برای ایده پروری در زمینه ساخت گوشی همراه منتشر کرد، حال فاز دوم این فراخوان شروع شده است. در این فاز شرکت کنندگان باید برای تبدیل سه تا از ایده های منتخب در فاز قبلی راهکارهای عملی شدن ارایه دهند.
نخستین ایده یک گوشی چسبنده است تا بتوان آن را روی هر سطحی قرار داد. همچنین با رصد کردن چشمان شما بتواند صفحات اینترنتی را scroll نماید، بدون این که مجبور باشید به نمایشگر آن دست بزنید. ایده دیگر یک دستکش مخصوص است که به شما برای تایپ کردن یا نواختن پیانو مشاوره بدهد (ظاهراً از طریق ایجاد ضربه به انگشتان این کار را باید انجام دهد). ایده سوم نیز یک واقعیت مجازی مخصوص غواصی است که باید به کاربر–چه روی زمین و چه زیر آب- حس غواصی را بدهد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

سوالی که اول از همه توجه همگان را در مورد هدفون های جدید اپل به خود جلب می کند این است که، آیا این هدفون را می توان برای دستگاه های دیگر نیز به کاربرد یا نه؟
توسعه دهندگان این هدفون این اطلاعات را تایید کرده اند که هدفون جدید با دستگاه های حدید کاملا سازگار است و برای مثال به راحتی می توان از آن برای پلت فرم watchOS 3 و سیستم عامل آی او اس 10 از آن استفاده کرد.
لازم به ذکر است که اپل در هنگام رونمایی از این هدفون اعلام کرد جک هدفون 3 میلیمتری دیگر منسوخ شده و جای خود را به تکنولوژی Lightning اپل برای اتصال داده است. و این تکنولوژی بصورت دائمی جایگزین جک 3.5 میلیمتری خواهد بود.

ادامه مطلب