محبوب ترین ها
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ شهريور

هدست های تو گوشی Bragi می توانند به ترجمه کردن گفتگوهای شما بپردازند، شما را راهنمایی کنند و ...
هدست های هوشمند از جمله Bragi Dash تنها برای فعالیت های شخصی از جمله گوش دادن به موسیقی و دویدن طراحی نشده اند، آن ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا کارهای جدی تری را انجام دهید. Bragi و IBM در حال مشارکت بر روی روش هایی هستند تا بتوانند به ترکیب شنیدنی هایی مانند Dash با پلتفرم اینترنتی Watson بپردازند تا به شما کمک کنند با همکاران و هم تیمی های خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها همکاری داشته باشید. ابررایانه ی Watson به عنوان مثال می تواند به ترجمه ی آن چه که در حال بیان آن برای همکاران خود هستید بپردازد، و یا دستورالعمل ها و اطلاعیه های هوشمندانه ای را در اختیار شما قرار دهد. افرادی که در مقام های بالاتر قرار دارند نیز می توانند از آن سود ببرند، آن ها می توانند تا اندازه ای به موقعیت مکانی و امنیتی شما، بدون نیاز به اتکا بر روی دوربین ها پی ببرند و یا تایید هویت شما را به کمک شنیدن صدای شما دریافت کنند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

نه آن ها جنگجویان کوچک TIE نیستند، آن ها هدفون های فانتزی هستند.
زمانی که برای اولین بار هدفون های مغناطیسی Audeze’s Planar جدید را دیدیم، چشم ما به طراحی احمقانه ی آن افتاد. اما همه ی افرادی که به محصولات صوتی علاقه دارند و به آن احترام می گذارند به احتمال زیاد دوباره آن را امتحان می کنند تا مطمئن شوند که صدای آن درست به نظر می رسد. و زمانی که برای اولین بار به آن گوش می دهید، امیدوارکننده به نظر می رسد. Audeze مدتی است که در حال ساختن هدفون های مغناطیسی Planar میباشد، اما این اولین باری است که تکنولوژی خود را در درون یک هدست جای داده است ( و ادعا می کند که این اولین باری است که کسی این کار را انجام داده است). شما چرا باید به آن اهمیت دهید؟ بستگی دارد که از چه کسی این سوال پرسیده شود، برخی از افراد ادعا می کنند که هدایت کنندگان Planar جزو محصولات خوب و متوسط در بین هدایت کنندگان پویای معمولی محسوب می شوند، و جزو موارد الکترواستاتیک گران قیمت می باشند. یک ویژگی غیرمنتظره این است که Audeze با Oculus کار می کند پس می توانند به خوبی با Rift نیز کار کنند، البته اگر شما به دنبال یک مجموعه ی اختصاصی برای هدست های واقعیت مجازی هستید، گزینه ی خوبی برای شما محسوب می شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

سال گذشته شرکت سونی Xperia Ear را که یک دستیار صوتی است معرفی نمود، اما حالا مشخص شده این محصول قرار است تجاری بشود و تا آخر امسال به بازار بیاید. در کنفرانس IFA امسال، این غول دنیای فناوری اعلام کرد این دستگاه کوچک مجهز به بلوتوث و NFC ماه نوامبر (حدوداً آبان) به بازار می آید. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده، و بر خلاف مدل های قبلی بازدیدکنندگان کنفرانس می توانستند آن را خودشان تست نمایند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

به گزارش های تک، محققان آزمایشگاه لینکلن (USA) طرح از پروتز دست مصنوعی، که می تواند با کمک چاپگر 3D تنها با هزینه چند صد دلار تولید شود را ارائه کرده اند.
مهندسین این پروتز را طوری طراحی کرده اند که هر انگشت می تواند به طور مستقل از دیگرانگشت ها حرکت کند .با وجود پیچیدگی در این طراحی، فرایند مونتاژ دستگاه بسیار ساده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

کمپانی آلکاتل یک بازیگر بزرگ در عرصه گوشی های همراه نیست، اما این حقیقت که اولین هدست بی نیاز و مستقل از گوشی را عرضه کرده نشان می دهد که واقعیت مجازی (VR) چقدر گسترده شده است. هدست Vision بر خلاف هدست واقعیت مجازی سامسونگ (Gear) نیازی به گوشی ندارد و هر آن چه لازم بوده است در خود هدست تعبیه شده، از جمله: هشت هسته CPU، سه گیگ رم، 32 گیگ فضای ذخیره سازی، بلوتوث، LTE یا همان نسل چهارم موبایل و تعدادی حسگر از جمله سرعت سنج، ژیروسکوپ و حسگر مجاورت. در واقع می توان گفت یک گوشی کامل درون هدست جاسازی شده است! البته به جای نمایشگر گوشی، یک جفت نمایشگر 3.8 اینچی موجود است. همچنین دو تا باتری 3000 میلی آمپری بر روی پد پشتی قرار داده شده که ظاهراً 3 تا 4 ساعت می تواند به طور مداوم کار کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

دادگاه، رک و پوست کنده ادعای Monster که پیش از فروش Beats به اپل برنامه ریزی شده بود را قبول نکرد.
افراد بسیاری ممکن است به شما گفته باشند که دادخواهی Monster بر علیه Beats و HTC با احتمالات بسیاری از همان ابتدا روبرو شده است و در نهایت با بن بست برخورد کرده است. یک دادگاه در لوس آنجلس به صورت خلاصه این پرونده را مختومه اعلام کرد، که Beats را به دلیل ایجاد معامله های سطحی به منظور پایان دادن به اتحاد خود با Monster (با توجه به سرمایه گذاری HTC بر روی Beats) متهم کرده بود و از طرف دیگر بنیان گذار سرسخت Monster ، نوئل لی را به دلیل به اشتراک گذاشتن ارزش های تحت تصاحب اپل Beats نیز متهم کرده بود. قاضی به توضیح چرایی این تصمیم گیری نپرداخت. او گفته است که توافق بین Monster و Beats صریحا به Beats اجازه داده است که بدون نیاز به اجازه ی Monster و یا تحت شرایط ایده آل به قطع روابط بپردازد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

مدل صفحه گوریل شیشه های ساخت کمپانی کورنینگ منحصراً برای تجهیزات پوشیدنی ساخته شده است، چرا که این تجهیزات در معرض ضربه بیشتر نسبت به گوشی های همراه هستند.
کورنینگ مدل  Gorilla Glass SR+را یک ترکیب جدید عنوان کرده که از مدل های قبلی متفاوت است و بر اساس پروژه Phire طراحی شده است. اگر یادتان باشد این کمپانی در سال 2015 پروژه Phire را معرفی کرد که در آن شیشه هایی مقاوم در برابر خش همچون یاقوت طراحی شده بود. به گفته مسوول این پروژه، نسخه جدید از این شیشه سطح بالاتری از مقاوم بودن و ضد خش بودن را دارد که در هیچ محصول مشابهی یافت نمی شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ شهريور

در ماه ژوئن شرکت موتورولا گروهی از محصولات خود را در زمینه سبک زندگی با عنوان VerveLife معرفی کرد که هدست های VerveOnes+ اولین محصول از این گروه بود که عرضه شد. این هدست ها بیسیم هستند و شامل دو قطعه کوچک بوده که در داخل گوش باید قرار داده شوند. این دو قطعه به طور مشخص هیچ گونه سیمی ندارند و واقعاً بیسیم هستند.
این هدست کیفیت صدای خوبی دارد و ویژگی های خوبی هم دارد (که در ادامه به آن اشاره می شود) اما مشکل بزرگ این است که صدا گاهی بین دو گوش کاملاً همگام نیست؛ ضمن این که قیمت 250 دلاری آن نیز قابل توجه است.

ادامه مطلب