تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

ایستگاه‌های Tesla Superchargers قطعا سریع‌تر از بسیاری ایستگاه‌های خودروهای الکتریکی عمومی است. اما آنها نیز هنوز، به مراتب کندتر از انتظار شماست. مادامی که ۸۰ درصد شارژ، حدودا ۴۰  دقیقه طول می‌کشد، شما نمی‌توانید مانند پمپ پمپ، سریع شارژ کرده و بروید.
مدیرعامل شرکت Tesla ، آقای Elon Musk نسل سوم ‌Superchargerها را مورد تحسین قرار داد و گفت این سیستم می‌تواند بیشترین قدرت را نسبت به حداکثر شارژ 150KW در هر خودرویی که این‌روز‌ها می‌بینید ، فراهم کند. در کمال تعجب Musk وارد جزئیات نشد، بنابراین روشن نیست سیستم جدید با چه سرعتی و در چه زمانی شارژ می‌کند و آیا با ماشین‌های Tesla موجود سازگار است یا خیر؟ این در حالی است که ژنو در حال برنامه‌ریزیِ استقرار اتوبوس‌هایی است که با استفاده از فلش شارژ 600KW سعی در انجام بدون وقفه‌ی برنامه‌های خود دارد.
اگر Tesla بتواند به آن سطح از تحویل نیرو دست یابد، قادر است سرعت شارژ را در یک Supercharger به نقطه‌ای برساند که زمان کمتری صرف شود. هرگونه بهبود چشمگیر در این سیستم، راهی طولانی به سوی ساخت خودروهای الکتریکی بیشتر برای استفاده‌ی عموم است، با این حال آن نیز می‌تواند از نظر مالی برای Musk و شرکت هزینه‌ی سنگینی را دربر داشته باشد.
طبیعتا کوتاه‌تر شدن توقف شما در یک ایستگاه شارژ، آزاد کردن فضای خالی برای راننده‌ی بعدی است.

برچسب هاTesla Superchargers
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

قدم بزنید و ماشین خود را شارژ کنید!!