موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ مرداد

با پرداخت این پول شما همچنین از یک صفحه نمایش تمام HD 6 اینچی ، یک باتری 3400 mAh و یک دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهید شد.


اگرچه خط تولید Axon از مجموعه های مدل بالایی برخوردار است، ZTE به تمرکز بر روی بودجه ی بازار تلفن ها با برند Zmax خود ادامه داده است. که برای پیش سفارش در MetroPCS با قیمت 99 دلار موجود می باشد (پس از تخفیف فوری)، Zmax Pro یک فبلت 6 اینچی به همراه حسگر اثرانگشت است که ZTE اعلام کرده است برای دامنه ی قیمتی خود بسیار منحصر به فرد می باشد. ما زمان کوتاهی را با Zmax Pro گذراندیم که به ما قول برخی ویژگی های قانع کننده را برای این مقدار پول داده است.


برای این قیمت عجیب، شما یک گوشی خوش ساخت به همراه امکان داشتن اثر انگشت با تماس نرم در پشت گوشی، یک Snapdragon 617 CPU هشت هسته ای با حافظه ی 2GB و 32GB حافظه ی داخلی دریافت می کنید. دوربین و حسگر اثرانگشت در پشت گوشی بر روی قاب آبی رنگ آن خودنمایی می کنند که به شکل منحصر به فردی از زیبایی دلپذیری برخوردار است.


ترکیب رنگ در پشت گوشی و همین طور صفحه نمایش پر جنب و جوش آن بسیار جذاب است. عکس فوری ای که به همراه دوربین 13 مگاپیکسل در قسمت پشت گوشی گرفتیم از روشن ترین یا واضح ترین رنگ برخوردا نبود، اما موضوع عکس و محیط اطراف ما نیز هیجان انگیز به نظر نمی رسید. دوربین جلوی 5-MP همچنین در حد متوسط قرار داشت.


Zmax Pro همچنین به ارائه ی قابلیت استفاده از دو سیم کارت می پردازد، که یکی از آن ها  از اندازه ی دوبرابر بزرگتر در مقایسه با نگهدارنده ی microSD برای کسانی برخوردار است که تنها از یک سیم کارت استفاده می کنند. همچنین از یک باتری 3400 mAh که به پشتیبانی از شارژ سریع می پردازد، یک پورت شارژ USB نوع C و همچنین سیستم عامل Android Marshmallow  برخوردار است.


قیمت آن نسبت به Huawei Honor 5X از برتری برخوردار است، که همچنین شامل یک بدنه ی فلزی، یک دوربین خوب و حسگر اثرانگشت تنها برای قیمت 199 دلار می باشد. Moto G4 همچنین از قیمت 200 دلار و با داشتن یک پردازشگر قدرتمند و قابلیت شناسایی اثرانگشت برخوردار است. اما صفحه نمایش های Honor و Moto از اندازه ی کوچکتر 5.5 اینچی برخوردار می باشند و دارای گنجایش باتری کمتری هستند.


"مقرون به صرفه بودن بخشی از DNA ما محسوب می شود" که مدیر عامل ZTE ، لیکسین چنگ به آن اشاره کرده است. او گفت که بازار تلفن های مدل بالا در حال کاهش است و ساخت دستگاه های مقرون به صرفه تر به عنوان ماموریت اصلی این شرکت محسوب می شود.


سازنده ی ابزار الکترونیکی گفته است که بیش از 30 میلیون کاربر فعال برای دستگاه های ZTE وجود دارند و آن ها 15 میلیون گوشی را در سال 2015 به فروش رسانده اند. به عنوان یکی از فبلت های مقرون به صرفه در بازار، و با این قیمت پایین ، Zmax Pro شانس خوبی برای تصاحب این بخش ارزشمند از بازار تلفن های هوشمند را دارد.




برچسب هاZTE Zmax ProZmax Pro
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تلفن همراه مدل ZTE,s Axon 7 از حافظه ی بسیار بالایی برخوردار است و از پشتیبانی Google Daydream برخوردار است