امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۱ فروردين

در مرورگر آمریکایی Google Chrome، ویژگی جدید برای جلوگیری از حملات فیشینگ افزوده شده است. این ویژگی مدت هاست که برای کاربران مرورگر های Safari و Internet Explore در دسترس قرار گرفته است.
استفاده از رمز های عبور پیچیده همیشه نمی تواند حساب کاربری افراد را از حمله هکرها محافظت نماید، زیرا آنها تنها با دانستن ایمیل شما با استفاده از اشخاص دیگر قادر به دسترسی اطلاعات شخصیتان خواهند بود.
بر این اساس هکر هایی که در زمینه ی فیشینگ اطلاعات تبحر دارند، به راحتی می توانند به رمز ورود به ایمیل، شماره کارت های بانکی و رمز آن ها دست یافته و از آن ها استفاده ی مجرمانه کنند. کلاهبرداری فیشینگ از طریق ایمیل ها و پیامها صورت می پذیرد و قربانیان به صورت مستقیم اطلاعات حساس و محرمانه ی خود را در وب سایت های جعلی که در ظاهر کاملا شبیه وب سایت های سالم و قانونی می باشد وارد می نمایند. حقه ی فیشینگ یکی از تکنیک های مهندسی اجتماعی برای فریب کاربران می باشد.
توسعه دهندگان Google، با اعمال تغییراتی در Chrome 59، توانسته مشکل سایت های جعلی را برطرف نماید. در حال حاضر نسخه‌ ی بتا این مرورگر در مراحل تست اولیه قرار دارد. البته توسعه دهندگان مرورگر Mozilla Firefox نیز به این مشکل در مرورگر خود آگاه هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه