محبوب ترین ها
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

به گزارشی از سایت نیکی, بازیهای المپیک تابستانی 2020 در ژاپن برگزار خواهد شد و توسعه دهنده گان این رویداد مهم قصد دارند تا مدال های بازی را با استفاده از بازیافت گوشی های هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی تولید کنند. حال باید دید که چه میزان گوشی و ابزار جهت استخراج مواد کافی برای ساخت مدال ها نیاز است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

هم اکنون بسیاری از کوله پشتی ها بخش مخصوص لپ تاپ دارند. فارغ از این که اکثر افراد لپ تاپ داشته باشند یا نه، به هر حال این یک موضوع مهم در طراحی کوله پشتی به حساب می آید. در این میان کوله پشتی های North Face توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این کیف ها پوسته سختی دارند که به نظر می رسد کیف تا لبه پر شده است، اما آن ها در حقیقت چند لایه نایلون خاکستری و مشکی هستند. همچنین یک بند هم دارد که جلوی سینه قرار گرفته و کوله را بالا نگه می دارد. شکل و شمایل سفت و سخت و نیز رنگ بندی خاص این کوله پشتی از دیگر ویژگی های متمایز آن به حساب می آید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

این پست در مشارکت با WireCutter ، تولید شده است، یک راهنما برای خریداران به سمت بهترین تکنولوژی. لطفا مقاله ی کامل را در اینجا بخوانید.
پس از سه سال آزمایش مداوم این چراغ قوه ها، و اضافه کردن 12 مدل جدید به بخش آزمایشی، ما هنوز فکر می کنیم که Black Diamond Spot به عنوان بهترین چراغ قوه ی پوشیدنی برای تمامی افراد محسوب می شود. هیچ چیز به این اندازه مقرون به صرفه، نمی تواند برای شما نور بیشتر و زمان استفاده ی طولانی تری را فراهم کند، که در صورتی که شما قصد دارید تا از این محصول در فضاهای بیرونی استفاده کنید، این ویژگی ها از اهمیت بسیاری برخوردارند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

افراد سالم تعادل خود را بر اساس بازخورد (فیدبکی) که از پاهایشان می گیرند حفظ می کنند. افراد با ستون فقرات آسیب دیده از این حس محروم هستند. در نتیجه حتی اگر با یک اسکلت مکانیکی سرپا نگه داشته شوند، باز هم برای ایستادن مشکل دارند. یک گروه تحقیقاتی در انستیتوی انسان و شناخت ماشینی فلوریدا، به افراد دارای این مشکل پیشنهاد داده اند با ایستادن بر روی برد تعادلی Wii این حس خود را بازیابی کنند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

کمپانی میزو در تاریخ 18 آگوست، از سری ساعت های هوشمند جدید خود رونمایی کرد.
در واقع، این کمپانی چینی دستبند تناسب اندام خود را با طراحی کلاسیک عرضه کرده اند، به این دلیل دستگاه فاقد صفحه نمایش دیجیتال است.
میزو میکس را نمی توان یک گوشی هوشمند به حساب آورد زیرا صفحه نمایش دیجیتال از موافه های اصلی یک ساعت هوشمند است اما در عوض یک مکانیسم شماره گیری 42 میلیمتری با تکنولوژی ناشناخته بر وی آن نصب شده و دارای شیشه ای از جنس یاقوت کبود است.
این ساعت از فولاد ضد زنگ L 316ساخته شده است. ضخامت بدنه ساعت 12 میلی متر است. گوشی هوشمند میزو ضد اب است و می تواند فشاری برابر با 3 اتمسفر را تحمل کند.مدت زمان عملکرد این ساعت بدون شارژ 240 روز است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

همچنان به عنوان مقرون به صرفه ترین گزینه برای واقعیت مجازی محسوب می شود.
واقعیت مجازی سامسونگ همیشه در میان خط تولید محصولات متفاوت گیج کننده ی شرکت، نابهنجار به نظر میرسد. از زمان اولین نسخه ی ابتکاری گوشی ای که در کنار Galaxy Note 4 در سال 2014 پدیدار شد، این گوشی به عنوان یک محصول بالقوه و مفیدتر از محصولات پوشیدنی متفاوت، تلفن های آزمایشی و سایر گدجت های این شرکت خود را نشان داد. و با تشکر از مشارکت سامسونگ با Oculus ، سودمندی واقعیت مجازی Gear در طول زمان افزایش پیدا کرد. در حقیقت، ما مدل سال گذشته را یک محصول بدون مغز برای کاربران سامسونگ نامگذاری کرده ایم. حالا ما از مدل واقعیت مجازی Gear دیگری برخورداریم، که با عرضه ی Galaxy Note 7 مصادف شده است، و این به عنوان یک مقدمه ی بهتر برای واقعیت مجازی، بیشتر از هر زمان دیگری محسوب میشود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ مرداد

هدفون های ورزشی جبرا در دو نسخه Pulse و Coach چند وقتی است که عرضه شده اند، اما این کمپانی اخیراً ویژگی های دیگری را نیز به آن ها افزوده است. بگذارید از مدل پالس شروع کنیم. حسگر ضربان قلب در سال 2014 معرفی شد، که با گرفتن نبض در نزدیکی گوش (جایی که هدفون قرار دارد) عمل می کند. حالا به کمک اپلیکیشن لایف اپ جِبرا VO2 Max levelsرا نیز می توان ثبت کرد. این پارامتر مشخص می کند که بدن شما تا چه حد اکسیژن را بهینه مصرف می کند. نسخه جدید می تواند بر اساس این پارامتر و پارامتر ضربان قلب به راهنمایی شما بپردازد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد

بهتر است فعلا اپل واچ نخرید.
شما ساعت های بسیاری را مشاهده می کنید که با عنوان فروخته شده، به نمایش گذاشته شده اند، اگر در فروشگاه آنلاین اپل جستجو کنید این مورد را خواهید دید. و از طرفی 9to5mac نیز آن را کشف کرده است. و این لیست شامل ساعت هایی با بندهای رنگی Cupertino است که تنها چندین ماه پیش عرضه شده اند. در حالی که ممکن است توضیح متفاوتی برای این مسئله وجود داشته باشد، اما مطمئنا به نظر می رسد که به تایید این شایعات میپردازد که این شرکت به زودی در حال پرده برداری از ساعت هوشمند نسل بعدی خود می باشد، که به احتمال زیاد در طول رویداد ماه سپتامبر رخ خواهد داد. اپل معمولا به کاهش عرضه ی محصولات در زمانی که در حال راه اندازی یک محصول جدید است، می پردازد. اما همیشه چنین موردی مشهود نیست.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند