محبوب ترین ها
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد

تاکنون بازار ساعت های هوشمند در هر فصل نسبت به بازه های آماری مشابه در سال های قبل، رشد فروش را تجربه می کرده است. اما از فصل دوم سال 2016 (ابتدای سال 1395) این قضیه صادق نبوده است. در این بازه فروش جهانی 32 درصد کاهش داشته و به 3.5 میلیون دستگاه در یک فصل رسیده است. این رقم از فروش 5.1 میلیونی در بازه مشابه در سال 2015 کمتر است. اپل با فروش 1.6 میلیون دستگاه در صدر است، اما تنها کمپانی پرفروش است که کاهش فروش سالیانه را تجربه می کند. باید اشاره کرد که در فصل دوم سال 2015 ساعت اپل تازه ارایه شده بود و هنوز مدل ارتقا یافته آن عرضه نشده بود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۰ تير

DayDream تنها واقعیتی نیست که گوگل در حال کار کردن بر روی آن است.
دیروز Recode به انتشار مقاله ای پرداخت که در آن بیان کرده بود گوگل به تولید پروژه ی واقعیت مجازی پرداخته است که می تواند مستقیما با گوشی های درجه یک مانند Oculus Rift رقابت کند. در حالی که این مسئله ممکن است صحت داشته باشد که این پروژه ی به خصوص متوقف شده است، منابع درون شرکت گفته اند که یک تیم گوگل همچنان در حال کارکردن بر روی یک گوشی اختصاصی هستند که به محو شدن خط بین واقعیت مجازی و واقعیت حقیقی می پردازد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

به گزارش های تک، ماکسیم لوکاشو روس به تازگی دست رباتیکی را ابداع کرده است که 10 تا 100 برابر از همتایان دیگر خود ارزان تر است. وی برای جذب سرمایه این پروژه، کمپینی در بوم استارتر راه اندازی کرده است.

ایده ساخت
سه سال پیش لوکاشو بازوی خود را در حین انجام کار در معدن از دست داد. پس از مواجهه با مشکلات رایج در هنگام قطع عضو، این مهندس 28 ساله اهل نوریلسک تصمیم به ساخت پروتز دست گرفت.
وی در طول دو سال 300 هزار روبل برای پیاده سازی ایده خود هزینه کرد و سپس نمونه فلزی آن را با وزن حدود 400 گرم طراحی کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

بنا به گزارش Community ،Android سامسونگ قصد دارد نسخه جدیدی از عینک واقعیت مجازی VR معرفی کند. منابع اعلام کردند این دستگاه برای انجام تست های لازم به هند فرستاده شده است.
در سایت کمپانی Zauba خبر هایی منتشر شد که نشان می دهد Gear VRبرای ارزیابی و انجام تست های اولیه به هند فرستاده شده است.
با توجه به این اسناد قرار است این عینک به قیمت 40 دلار به فروس برسد. این قیمت تقریبا با محصول قبلی این کمپانی تفاوت قیمتی ندارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۰ تير

به گزارشی از پرس ریلیز؛ شرکت سواچ با تازگی ساعت مچی لمسی هوشمندی با نام Touch Zero Two را عرضه کرده است.گفته می شود این ساعت برای علاقه مندان به تیم های مورد علاقه شان طراحی شده است.
ساعتی به خصوص برای طرفداران
در ساعت سواچ تاچ زیرو تابعی به عنوان گزینه هواداری وجود دارد که می تواند فعالیت های بدنی را اندازه گیری کند و سطح شما را در هواداری از تیم محبوبتان اعلام خواهد کرد این آمار درنتیجه فعالیت بدنی شما در هنگام تماشای مسابقه تیم محبوبتان تعداد و قدرت تشویق و کف زدن و تعداد موج ها بر روی سکو محاسبه خواهد شد .همچنین می توانید با دیگر طرفداران رقابت کنید و با آن ها دوست شوید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۷ تير

به گزارشی از شبکه اجتماعی Reddit یکی از کاربران با نام مستعار Exjr داستانی از چگونگی نجات مادرش با استفاده از اپل واچ
نوشته است. هنگامی که مادر وی احساس ناخوشی و خطر کرد با پسر خود تماس گرفت و از اوو خواست تا دارویش را از داروخانه تهیه کند.
عملکرد ساعت "هوشمند"
مادر این پسر خدمتکار یکی از هتل ها در امریکا است او در هنگام نظافت و استفاده از مواد شوینده شیمیایی احساس ناخوشایندی داشت. مواد شیمیایی سبب تشدید واکنش های آلرژیک وی شد در نتیجه به سختی خود را به یکی از داروخانه های نزدیک محل کار خود رساند پس از رسیدن به محل از شدت حمله آلرژیک نام داروی خود را فراموش کرده متوجه شد کیف پول و گوشی خود را در هتل جا گذاشته است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

استارت آپ پیلو به تازگی رباتی را طراحی کرده است که به بیماران کمک می کند. این ربات زمان خوردن قرص ها به صاحب خود را یادآوری می کند و در صورت اتمام قرص ها بصورت خودکار آن ها را از اینترنت سفارش می دهد.
استارت آپ پیلو در پیاده سازی این ایده از سایت ایندیگو کمک گرفته است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سید سجاد احمدی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۳ تير

شرکت B&O اولین هدفون بلوتوثی خود را راهی بازار کرد، گرچه اندکی دیرتر از خیلی ها یک محصول بیسیم از این شرکت می بینیم اما با وجود کیفیت باورنکردنی محصول ارزش این دیرکرد را داشت. H5 اولین هدفون بیسیم این شرکت است که البته جک 3.5 میلیمتری هم ندارد. یکی از مهمترین نکات قوت محصول این است که با نرم افزارهای موجود در گوشی هوشمند کاربر هماهنگ شده و تنظیمات اضافی همچون مکالمه، رادیو، ورزش و ... را می توان بر روی آن به خوبی انجام داد. همچنین این دستگاه به طور پیش فرض صدا را تقویت و آکوستیک به گوش کاربر می رساند، تنظیمات برای کاستوم سازی دستگاه قابل تغییر هستند.

ادامه مطلب