محبوب ترین ها
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ مرداد

هدست واقعیت مجازی Vive ساخته شرکت HTC، و گوشی هوشمند HTC 10 در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (فصل بهار) 27 درصد نسبت به فصل گذشته افزایش فروش داشته و به نزدیک 600 میلیون دلار رسیده است. اما این رقم در مقایسه با بازه مشابه در سال گذشته 47 درصد کمتر است، به نحوی که کمپانی مذکور 133 میلیون دلار دچار ضرر عملیاتی شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ مرداد

همچنین از یک مانیتور فشار خون، یک ترمومتر و اندازه گیری در مقیاس هوشمند نیز برخوردار است.
بهتر است Withings مراقب باشد، فیلیپس قصد دارد تا به محدوده ی انحصاری شما وارد شود. این غول تکنولوژی هلندی در حال راه اندازی تعداد زیادی از دستگاه های مربوط به حفظ سلامت شخصی است که از متخصصان موجود در زمینه ی تکنولوژی سلامتی خود استفاده می کند در حالی که بیشتر از آن چه که فکر می کنید، آشنا به نظر می رسد. محور اصلی آن مسلما ساعت سلامتی 250 دلاری آن می باشد. این گدجت پوشیدنی، فعالیت ها، ضربات قلب و الگوهای خواب شما را همانند بسیاری دیگر از دنبال کننده های تناسب اندام، دنبال می کند، اما تنها از چندین پیچیدگی جدید و مورد پسند برخوردار است. شما داده هایی با اعتبار بالینی دریافت خواهید کرد، فیلیپس این قول را داده است، و شما می توانید کالری دریافتی خود را چه در ساعت و یا در اپلیکیشن های همراه iOS و اندروید وارد کنید. شما همچنین از گزینه های مشابه اپل واچ مانند یادآورنده ها برخوردارید. تنها انتظار یک ساعت هوشمند تمام و کمال را نداشته باشید، این بیشتر یک دستگاه برای سلامتی شما محسوب می شود که با تلفن شما نیز صحبت

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد

شرکت گروه NPD گزارشی منتشر کرده است، که در در ژوئن سال جاری، برای اولین بار فروش هدست بی سیم از نسل هدست های باسیم پیشی گرفت.
بر اساس پژوهش های گروه NPD، در ایالات متحده آمریکا هدفون های بی سیم 54 درصد از بازار را به خود اختصاص داده اند. این هدست ها از طریق بلوتوث به منبع صوتی متصل خواهند شد و حدود یک سوم از لوازم جانبی بی سیم با قیمت زیر 50 دلار به فروش می رسند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

به گزارش دیجی تایمز، نسل دوم ساعتهای هوشمند Apple Watch 2صفحه ای تمام شیشه ای خواهد داشت. به گفته منبع آگاه این روزنامه ساعت جدید دیگر دارای صفحه شیشه ای دو جداره نخواهد بود.
بر اساس این گزارش به لطف صفحه نمایش تمام شیشه ای، ساعت مچی هوشمند بسیار نازک تر از قبل ساخته شده است. شرکت آمریکایی One Glass Solution, موفق به ارائه تکنولوژی جدیدی برای تولید سری جدید این ساعت هوشمند شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

بر اساس گزارش ها، شبیه سازی مغز Halo Sport به تاثیرگذاری بیشتر در انجام تمرینات منجر شده است.
بسیاری از ورزشکارانی که راهی المپیک ریو هستند، در حال استفاده از نوعی تکنولوژی به منظور دریافت کمک در زمان انجام تمرینات هستند، اما برخی از آن ها تنها بر روی محصولات غیرمعمول اتکا کرده اند. علم اعصاب شناسی Halo آشکار کرده است که بسیاری از ورزشکاران در حال استفاده از هدفون های Halo Sport هستند که این امر در صورت امکان، به تقویت تاثیرگذاری در تمرینات آن ها منجر خواهد شد. این تجهیزات پوشیدنی، به شبیه سازی قشر حرکتی مغز شما به یک حالت هایپرپلازی یا پیش رویش تکرارشونده می پردازد، که می تواند به ایجاد ارتباطات عصبی با تاثیرگذاری بیشتری منجر شود. اگر شما در حال انجام تمرینات به شدت فشرده هستید، ممکن است بسیار زودتر از آن چه که انتظار دارید سراغ وزنه های سنگین تر بروید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

تا زمانی که شما از این هدفون ها استفاده کنید، باعث می شود تا تجربه ی حاصل از واقعیت مجازی در وب تاثیرگذارتر باشد.
صداهای واقعی می توانند تجربیات واقعیت مجازی خوب را به عالی تبدیل کنند، که واقعا همه جانبه است، و پروژه ی open source جدید گوگل می تواند این کار را برای واقعیت مجازی بر پایه ی وب، ممکن سازد. این تکنولوژی، Omnitone نام دارد، که از تکنیک صدای فراگیر در تمام محدوده ی موردنظر استفاده می کند که ambisonics نام دارد. اگر بخواهیم به طور ساده به تفسیر آن بپردازیم، این تکنولوژی به تقلید از چگونگی شنیده شدن صداها در واقعیت میپردازد. اگر یک شخصیت واقعیت مجازی در حال نواختن پیانو است، چگونگی شنیده شدن موزیک به وسیله ی شما بر اساس جایی که شما در حال نگاه کردن به آن هستید، تغییر پیدا می کند، به عنوان مثال در صورتی که روی خود را از شخص پیانیست برگردانید ( در حالی که هدست واقعیت مجازی را پوشیده اید) ، موزیک را از پشت سر خود می شنوید. از آن جایی که این یک پروژه ی open source محسوب میشود و از پشتیبانی مرورگرهای متقابل برخوردار است، هر کسی که به توسعه ی بازی های واقعیت مجازی و سایر تجریبات وب پرداخته باشد، می تواند از آن برای پروژه های خود استفاده کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

ساعت چینی محصول استارتاپ Mobvoi Inc با همکاری کمپانی گوگل ساعت جدیدی را طراحی کرده است. گفته می شود این ساعت به رقیبی برای اپل تبدیل خواهد شد. به گزارش بلومبرگ آغاز رسمی عرضه این ساعت در سپتامبر سال جاری در آمریکا آغاز خواهد شد.
قیمت ساعت Ticwatch-2 در حدود 200 دلار خواهد بود. این ساعت ارزان تر از ساعت Apple Watch و حدود 100 دلار ارزان تر از Motorola Moto 360 است.
گجت دارای یک جستجوگر صوتی است و دارای صفحه ای لمسی ست که با انتخاب سوال مورد نظر به کاربران پاسخ خواهد داد. درخواست تاکسی Uber و سفارش غذا از Yelp برای کاربران مقدور خواهد بود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

در صورتی که می خواهید یکی از آن ها را خریداری کنید، بهتر است به سمت فروشگاه Barra di Tijuca در ماه آگوست حرکت کنید.
به منظور جشن گرفتن بازی های المپیک، اپل واچ به ارائه ی مجموعه ای از بندهای ساعت با موضوع بزرگداشت پرداخته است که با پرچم 14 کشور شرکت کننده در المپیک همخوانی دارد. GQ از این حق اختصاصی برخوردار است و اعلام کرده است که هر مدل برای شما 49 دلار هزینه دارد و با رنگ پرچم های مربوطه از جمله ایالات متحده، بریتانیا و نیوزلند همخوانی دارد. قهرمان دوی سرعت ، ترایوون برومل، بند تیم آمریکایی خود را کمی زودتر از سایرین دریافت کرده است، زیرا تقلید کردن از او کار آسانی به نظر نمی رسد. دلیل آن این است که این بندها تنها در یک فروشگاه اپل به فروش گذاشته می شوند و آن Barra da Tijuca است که در غرب ریو دو ژانیرو قرار دارد و در ماه آگوست فروش آن صورت می گیرد.

ادامه مطلب