ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۷ دي

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، صادق بیک‌پور رئیس کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران کشور، در احکام جداگانه‌ای، سید مجتبی حسین ‌پور کاشانی، محمدحسین شاهینی، محمد علی میرزایی، احمد نصیری‌فر، سید عباس محدث و امیر ناصر حکیمیان را به عنوان اعضای تیم مدیریت بحران ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.
با توجه به ضرورت انجام اقدامات آمادگی برای شرایط اضطراری ناشی از وقوع زلزله، آتش‌سوزی و سایر رویدادهای مشابه، در نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۶ تشکیل تیم مدیریت بحران به عنوان متولی انجام تمهیدات ایمنی و اقدامات اضطراری در ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دستور کار کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه قرار گرفت.
بر این اساس، با شکل‌گیری هسته اولیه تیم مدیریت بحران ستاد وزارت ارتباطات و پیش‌نویس عناوین گروه‌های اجرایی و شرح وظایف آن‌ها توسط کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه تهیه و ابلاغ شد.
با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن زمان و بزرگی بلایای طبیعی و حوادث ثانویه ناشی از آن‌ها، برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری جلسه توجیهی با پرسنل ساختمان‌های پنجگانه ستادی به منظور ارائه آموزش‌های لازم و برگزاری مانور با هدف ارتقای سطح ایمنی مجموعه انجام شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه