محبوب ترین ها
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد

خبر خوب این است که آن ها واقعا قابل پوشیدن هستند.
این خالکوبی های زیبا می توانند کارهایی بیشتر از تنها زیبا به نظر رسیدن را در آینده انجام دهند. یک تیم از MIT و محققان مایکروسافت به توسعه ی یک فرآیند ساخت پرداخته اند که DuoSkin نام دارد، که می تواند برای ایجاد خالکوبی های متالیک موقتی استفاده شود که به دوبرابر کردن رابط کاربری بر روی پوست می پردازد. آزمایشگاه MIT پیش از این به شرح قابلیت آن ها به سه روش مختلف پرداخته است. ابتدا، آن ها می توانند برای ورودی و به منظور کنترل دستگاه های موبایل و کامپیوترها، و تبدیل پوست شما به یک صفحه ی لمسی، یک دکمه و یا یک زبانه ی متحرک استفاده شوند. آن ها همچنین می توانند برای تبدیل پوست شما به یک صفحه نمایش و تغییر رنگ صفحه بر اساس دمای بدن شما استفاده شوند. در نهایت، آن ها می توانند به ذخیره کردن داده هایی بپردازند که تلفن ها و سایر دستگاه های فعال در زمینه ی NFC می توانند به خواندن آن ها بپردازند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

و شما می توانید واقعا آن را بپوشید.
بسیار زود است که بگوییم کفش های تولید شده با پرینتر سه بعدی به بیشتر از یک جلب توجه تبدیل خواهند شد یا خیر. همچنین، شما باید به برندهای ورزشی برای امتحان کردن چیزهای جدید امتیاز بدهید، حتی اگر در برخی موارد پرینت سه بعدی تنها برای ساختن نمونه های اولیه استفاده شود. سال گذشته، آدیداس نشان دادن پتانسیل تکنولوژی با مفاهیمی مانند Futurecraft سه بعدی را آغاز کرد. یک کفش مخصوص دویدن که بخشی از آن از طریق پرینت سه بعدی ساخته شده بود. و حالا این شرکت یک قدم به جلو برداشته است: آن ها به ساختن یک جفت کفش آماده برای پوشیدن، برای ورزشکاران اسپانسر شده ی خود در المپیک ریو 2016 پرداخته اند. همانطور که از نام آن پیداست، کفش های برنده ی پرینت سه بعدی شده، به افرادی محدود می شود که یک مدال در برزیل نصیب آنها شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

آرون پیوز بریتانیایی توانست با استفاده از عینک واقعیت مجازی مدت زمان زیادی را بر روی دوچرخه ثابت رکاب بزند. تمرین دوچرخه برای وی بسیار خسته کننده بود اما با استفاده از این عینک توانست از همیشه بیشتر رکاب بزند.
او چندین سال است که روزانه نیم ساعت به تمرین دوچرخه ثابت می پردازد و این کار هر روز برای وی دشوار تر می شود اما پس از تصمیم وی برای استفاده این مدت زمان با دوربین واقعیت مجازی نتیجه دیگری را بدست آورد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

مشاور امنیتی KGI ، مینگ چی کو معتقد است که یک ساعت به روزشده، امسال کمی دیرتر عرضه می شود.
در سرتاسر سرزمین، تاجران پشت میزنشین یک چیز را در نظر گرفته اند: اگر امسال یک اپل واچ جدید دریافت کنیم، از چه ویژگی هایی برخوردار خواهد بود. مینگ چی کو، یک تحلیل گر در بخش امنیتی KGI ، معتقد است که حدس و گمان های او ممکن است ارزش توجه کردن را داشته باشد. او به مشتریان خود و بر اساس گزارش های به دست آمده از MacRumors و AppleInsider گفته است که دومین اپل واچ در نیمه ی دوم امسال عرضه خواهد شد. نوشته های او پیشنهاد می دهند که این دستگاه از یک پردازشگر، GPS و بارومتر سریع تر، قابلیت ضدآب بودن بهتر و باتری بزرگتری برخوردار است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

پس از بروزرسانی پرسر و صدای Android Wear 2.0، اپلیکیشن ها و دستگاه های از رده خارج از سر راه کنار گذاشته می شوند. برای مثال می توان به watch face اشاره کرد که ارتباطات فرد به فرد برای تبادل عکس و شکلک با فردی که دستگاه های پوشیدنی گوگل را دارد، فراهم می کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

در روز 8 آگوست (8/08) که به روز 808 معروف است، دارندگان محصولات خاطره انگیز رولاند آن را گرامی می دارند. حال در 8 آگوست امسال نیز کمپانی ژاپنی رولند، سهام عمده شرکت V-Moda را که سازنده هدفون است خریده است. به گفته شرکت وی مودا، این یک فصل جدید همکاری و آغاز فصل نوین تولید محصولات موسیقی است. کمپانی رولاند 70 درصد سهام را خریده (که به عقیده بیشتر رسانه ها یک حرکت استراتژیک است) و 30 درصد بقیه نیز در اختیار مدیر عامل شرکت وی مودا خواهد ماند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

به با توجه به توضیحاتی که طراح این کوله پشتی در سایت خرید آنلاین، اشاره کرده است، هیولت پاکارد به شما اجازه می دهد تا گجت های خود را با استفاده از این کوله پشتی شارژ کنید. شما حتی می توانید در هنگام حرکت نیز از این باتری استفاده نمایید.پورت شارژ این کوله پشتی در خارج آن قرار دارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ مرداد

زمانی که Shelly-Ann Fraser-Pryce در مسابقات 100m و 4x100m در المپیک همین ماه رقابت می کند، کفشی را به پا دارد که نایک ادعا می کند این محصول به عنوان یکی از پیشرفته ترین کفش های ردیاب مخصوص زمین مسابقه محسوب می شود. دختر جاماییکایی 29 ساله که به دنبال مدال طلا در ریو می باشد، در حقیقت به نایک به منظور طراحی کفش های جدید خود یعنی Zoom Superfly Elite کمک کرده است. در طول سال های پیش از بازی های تابستانی 2016، او با آزمایشگاه تحقیقاتی اسپرت نایک همکاری می کرده است تا بتوانند به بهترین تصویر در مورد عملکرد ایده آل برای دوی سرعت دست پیدا کنند. در بین آزمایش های آن ها، او به امتحان نمونه ی اولیه ی پرینت سه بعدی این کفش میخ دار پرداخت، که بر اساس داده های به دست آمده که به اندازه گیری سرعت او در زمین و مهمتر از همه در خارج از زمین نیز می پرداخت، این کفش به صورت سفارشی ساخته شده است.

ادامه مطلب