پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

مشاور امنیتی KGI ، مینگ چی کو معتقد است که یک ساعت به روزشده، امسال کمی دیرتر عرضه می شود.
در سرتاسر سرزمین، تاجران پشت میزنشین یک چیز را در نظر گرفته اند: اگر امسال یک اپل واچ جدید دریافت کنیم، از چه ویژگی هایی برخوردار خواهد بود. مینگ چی کو، یک تحلیل گر در بخش امنیتی KGI ، معتقد است که حدس و گمان های او ممکن است ارزش توجه کردن را داشته باشد. او به مشتریان خود و بر اساس گزارش های به دست آمده از MacRumors و AppleInsider گفته است که دومین اپل واچ در نیمه ی دوم امسال عرضه خواهد شد. نوشته های او پیشنهاد می دهند که این دستگاه از یک پردازشگر، GPS و بارومتر سریع تر، قابلیت ضدآب بودن بهتر و باتری بزرگتری برخوردار است.
برخی از این ویژگی های اضافی می توانند به راحتی از یک امتحان کوچک عبور کنند، همانند ویژگی های اضافه شده به بارومتر و قابلیت ضدآب بودن بهتر. همه ی این ها مناسب به نظر می رسند، یک اصلاح تدریجی که اپل برای تولید سال به سال خود به آن معروف است. اما به نظر می رسد انکار کردن یک باتری پرظرفیت تر دشوار به نظر برسد. همچنین این احتمال وجود دارد که اجزای داخلی کوچک تر ممکن است به ارائه ی فضای کافی برای قرار دادن تعدادی mAh بیشتر در درون این دستگاه منجر شود.
ما زیاد در مورد ادعاهای موجود در مورد اضافه شدن GPS به دستگاه مطمئن نیستیم. در کنار اولین نسل از این ساعت، به احتمال زیاد پس از یک روز استفاده ی عادی از ساعت ، حدود 20 تا 30 درصد از شارژ برای شما باقی خواهد ماند. GPS نیاز به انرژی بیشتری برای مصرف کردن دارد، و ساعت هوشمند اسپرت Polar دارای یک باتری 500mAh است و می تواند 8.5 ساعت با وجود GPS و با شارژ کامل کار کند. اپل واچ نسل اول 42mm دارای یک باتری 205mAh می باشد، و اگر این شرکت تنها به توسعه ی یک واحد با قدرت پایین بپردازد، این اتفاق قرار نیست تا مدت طولانی رخ دهد.
گزارش ها همچنین اعلام کرده اند که پشتیبانی از LTE در سال 2017 به این ساعت خواهند رسید و نسخه ی 2018 آن به اندازه ی کافی برای تایید FDA قابل اعتماد خواهد بود. LTE در یک ساعت هوشمند غیرممکن نیست، از آن جایی که ما پیش از این، آن را در LG’s Urbane LTE مشاهده کرده ایم، اما ما انتظار داریم که اپل دوباره، نیاز داشته باشد تا به تحقیق در مورد گزینه های خود برای انرژی های پایین، قبل از اضافه کردن آن ها بپردازد. همانطور که برای تایید FDA ، ما نمی توانیم به گمانه زنی در مورد چیزی بپردازیم که بسیار دور از دسترس است. اگرچه اپل یکی از شرکت های تکنولوژیکی معدودی است که از پول و صبر برای رسیدن به چنین چیزی برخوردار است. لازم به ذکر نیست که البته، راه خود را پیش از در مسیر تحقیقات دارویی با استفاده از پلتفرم ResearchKit خود باز کرده است.
در سال 2013، TUAW به انجام یک تجزیه و تحلیل از تحلیل مینگ چی کو پرداخت و متوجه شد که "نیمی از پیش بینی های کو در نهایت تا اندازه ای و یا کاملا نادرست بوده اند". همانند زمانی که او عنوان کرد قیمت اپل واچ از 1000 دلار آغاز خواهد شد (که نشد) و یا اپل به عرضه ی یک HDTV در سال 2015 خواهد پرداخت (که اینطور نشد) و یا مک بوک پرو غیر رتینا برای همیشه در سال 2013 کنار گذاشته خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید