نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

توسعه دهندگان مرورگر Mozilla Firefox امکان استفاده از نسخه ی Aurora را متوقف کردند. دلیل چنین تصمیمی بی ثمر بودن کل سیستم اعلام شده است.
یکی از مهم ترین ویژگی که در این نسخه وجود دارد، پشتیبانی بهتری از HTML 5، XHR، MathML، SMIL و انیمیشن های CSS نسبت به نسخه های قبلی آن می باشد. توسعه دهندگان Mozilla Firefox در تاریخ 22 آوریل اعلام کردند که این مرورگر دیگر از نسخه ی Aurora پشتیبانی نخواهد کرد. این نسخه به معنای واقعی کلمه از گردش کار افتاده و وظایف آن بین دو نسخه مشابه آن تقسیم خواهد شد. لازم به ذکر است، این نسخه یکی از مراحل مهم در به روزرسانی مرورگر محسوب می شد.
به روزرسانی به صورت معمول عبارتند از: در ابتدا نسخه ی Nightly منتشر می گردد، در این مرحله تست کدهای ضروری جهت بررسی مواردی همچون اشتباهات، نقص ها در تایپ و موارد مشابه انجام می شود. سپس نوبت به نسخه ی Aurora می رسد. در این مرحله، در حال حاضر کاربران خود اشکالات مرورگر را متوجه می شوند و این موارد را به توسعه دهندگان گزارش می دهند. در نتیجه کاربران مسئولیت این ویرایش را بر عهده دارند. سپس نسخه ی Beta که یک نسخه ی همه کاره و تکمیلی است و تنها پس از نصب این نسخه کافی است فایل های نصب را در پوشه ی نصب شده Mozilla Firefox کپی نمایید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه