محبوب ترین ها
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد

علی رغم تجربه های شگفت انگیزی که واقعیت مجازی در اختیار ما قرار می دهد، می تواند اعصاب خوردکن نیز باشد، به خصوص زمانی که شما در حال چرخیدن در فضای واقعیت مجازی هستید و در عین حال نگران برخورد کردن با اشیای موجود در دنیای واقعی هستید.
در روز سه شنبه در E3 ، تولید کننده ی لوازم جانبی Nyko از راه حلی برای جلوگیری از برخورد با نقاط کور به کمک محافظ واقعیت مجازی پرده برداری کرد.
سیستم محافظ واقعیت مجازی، دو مچ بند را دور بازوهای شما قرار می دهد که در هر زمانی که شما از محدوده ی امن تعیین شده ی واقعیت مجازی خارج می شوید، به شما هشدار می دهد.
این سیستم با استفاده از سیگنال های بلوتوث کار می کند که از ردیفی از چهار حسگر متصل شده به یکدیگر تشکیل شده است که شما می توانید آن ها را در اطراف خود و در هر موقعیتی که می خواهید، قبل از استفاده از هدست واقعیت مجازی، تنظیم کنید. هر زمانی که به سمت محدوده ی سنسورها تغییر جهت می دهید، این مچ بندها به لرزش در می آیند و شما را به شکلی زیرکانه و کمک حس لمسی به سمت عقب و در منطقه ی امن مورد نظر و بدون قطع کردن تجربه ی واقعیت مجازی شما، هدایت می کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

به گزارش کره تایمز، سامسونگ قصد دارد به تدریج از سیستم عامل تایزن در تمام دستگاه های تولید شده خود استفاده کند.این کار سبب خواهد شد تا غول کره جنوبی از وابستگی به گوگل و توسعه سیستم عامل اندروید خلاص شود .
با توجه به دلایل مدیرعامل سامسونگ، اگراین کمپانی سیستم عامل مخصوص به خود را توسعه ندهد، برای بقای او هیچ آینده ای وجود نخواهد داشت.
تایزن یک سیستمعامل آزاد و متنباز برای تلفن همراه است که بر اساس سیستم عامل لینوکس نوشته شده است. این محصول توسط بنیاد لینوکس پشتیبانی میشود و توسط انجمن تایزن ارائه شدهاست. تایزن از سیستم عامل سکوی لینوکس سامسونگ (SLP) ساخته شدهاست.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سید سجاد احمدی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

پوشیدنی های اندرویدی دو ساله می شوند، اما این سالگرد جدید برای صاحبان این دیوایس ها خوشحال کننده نیست. سیستم عامل Android Wear 2.0 که به تازگی معرفی شده بر روی G Watch شرکت LG و Moto360 در دسترس نیست. کاربرانی که صفحه کلید روی نمایشگر و برنامه WatchFace Widgets را از ساعت هوشمند خود انتظار دارند باید این محصولات قدیمی را دور ریخته و دیوایس های جدید بخرند. به نظر می رسد که این سرنوشت گریبان گیرِ Gear Live شرکت سامسونگ و ZenWatch شرکت ASUS نیز بشود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

همچنین با QuietControl 30 و هدفون های تو گوشی جدید SoundSport آشنا شوید.
از زمانی که اولین هدفون هایQuietComfort در سال 2000 به بازار آمدند، Bose به معرفی تکنولوژی از بین برنده ی نویز به مشتریان خود پرداخت. این ویژگی در کنار کیفیت بالای صدا توانست QuietComfort را به بهترین فروشنده در بازار تبدیل کند. اما Bose می دانست که باید به تکامل تدریجی خود ادامه دهد و چه راهی بهتر از اینکه آخرین هدفون های تولید شده ی خود را به حالت بی سیم درآورد. هدفون های QuietComfort 35 از طراحی هوشمندانه ای برخوردار هستند ، این مدل جدید تقریبا به مدل قبلی (QC25) شباهت دارد، از ظاهر اسپرت و شیکی برخوردار است و شما می توانید از بین دو رنگ مشکی یا نقره ای از میان آن ها دست به انتخاب بزنید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سید سجاد احمدی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

بازگشتی به یکی از اولین کنترلرهای پوشیدنی یک کنسول
بن و کارن به وسیله یکی از اولین کنترلرها بازگشتی به بازی ها و کنسول های نسل های خیلی پیش می کنند، کنترلرPower Glove شرکتMattel برای کنسولی بسیار قدیمی از نینتندو.
این گیم پد قدیمی باید به روز رسانی شود!—وقت آن رسیده که آپ-امپ اختصاصی اش و میکروکنترولرش را با یک اوسیلوسکوپ هک کنیم تا ببینیم

ادامه مطلب
پوشیدنی
سید سجاد احمدی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

صدای انفجار را خفه می کند و صداهای کم را تقویت.
همانطور که حدس می زنید سربازان از گوشگیرهای معمولی نمی توانند استفاده کنند.
ممکن است صدای شلیک گلوله و انفجارها را کم کند اما از شنیدن یک دستور بسیار مهم یا از شنیدن صدای دشمن از پشت یک در هم جلوگیری می کنند.
اگرچه به نظر می رسد این روزها دیگر ارتش آمریکا در این زمینه دل نگرانی ندارد.
بخشی مربوط به سازه های ارتش به تدریج درگیر ساخت گوشگیر هوشمندی است که مشکلات بالا را حل می کند, “TCAPS” (ارتباط هوشمند و سیستم ایمنی), که با صداهای میدان جنگ خود را تطبیق می دهد. این گوشگیر هوشمند میزان صداهای بلند را کم و برعکس نجوا ها را برای گوش سرباز تقویت می کند؛ در واقع اگر فرمانده دستوری به سرباز بدهد، از بین هیاهو و صداهای گوش خراش منطقه جنگی آن دستور به خوبی شنیده می شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

این روش کار می کند اما تقریبا، احمقانه به نظر می رسد.
یکی از مشکلات هدست های واقعیت مجازی برای محصولاتی مانند تلفن های غیرهوشمند این است که آنها نیاز دارند تا به کمک کابل های سنگین و ضخیم به لپ تاپ متصل شوند. این روش ممکن است به مختل کردن حرکات و فعالیت های شما در زمانی که سرگرم یک بازی هستید، منجر شود، و یا حتی بدتر، ممکن است پای شما به یکی از سیم های سنگین و سرگردان گیر کند و شما را با سر به زمین بیاندازد. اما شرکت های بسیاری به ارائه ی یک راه حل جالب برای این مشکل پرداخته اند: کوله پشتی های واقعیت مجازی که می توانند به حمل کردن یک کامپیوتر کامل بپردازند، و شما را قادر می سازد تا بدون داشتن وسیله ای دست و پا گیر به اطراف حرکت کنید. این نسخه از محصول MSI ، BackPack PC نام دارد. که در نمایشگاه Computex 2016 نیز به نمایش درآمده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

کمپانی سامسونگ اعلام کرد، گجت های ورزشی جدید خود را در آغاز سه ماهه سوم سال 2016 برای عرضه به بازار آماده می کند. نسخه جدید Gear Fit2 با مانیتور نشان دهنده ضربان قلب و GPS همچنین Gear IconX با هدست بلوتوث ارائه خواهد شد.
این گجت تناسب اندام، اندازه گیری بسیار دقیقی از شاخص های فیزیکی دارنده خود بدست می آورد، همچنین با توجه به دارا بودن GPS مسافت طی شده را به شما نشان خواهد داد.

دستگاه شامل صفحه نمایش منحنی از نوع Super AMOLED با زاویه دید گسترده، روشنایی مناسب و کنتراست بالاست که در تمامی شرایط نوری صفحه آن قابل رویت می باشد.
این دستبند ضد آب است و با دارا بودن 4 گیگابایت حافظه برای پخش موسیقی در هنگام ورزش ساخته شده است .

ادامه مطلب