محبوب ترین ها
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ شهريور

پس از مدت ها انتظار کمپانب اپل در ایالات متحده آمریکا ، از محصولات جدید خود رونمایی کرد، در این میان آیفون 7 و 7 پلاس نیز به نمایش در آمد. البته نسل جدیدی از ساعت های مچی اپل واچ نیز در این میان رونمایی شدند که پیش فروش آن در 9 سپتامبر آغاز شد. در این میان کاربران زیادی جذب نسخه سرامیکی این ساعت شده اند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ شهريور

گزارش شده است که هدفون های جدید کمپانی اپل به نام AirPod با دستگاه های سازندگان دیگر نیز سازگار است. در این صورت، شما دیگر از فناوری جفت شدن در هنگام مجاورت با آیفون نمی توانید بهره ببرید، ضمن این که از دستیار صوتی اپل به نام Siri هم خبری نخواهد بود. بر اساس گزارش رسمی که منتشر شده است، نیازمندی های نرم افزاری این هدفون بیسیم، iOS 10، watchOS 3 یا macOS Sierra است. مشخصاً برای بهره مندی از همه ویژگی های محصول جدید، این نرم افزارها لازم هستند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور

عینک واقعیت مجازی یا همان وی آر فیبروم ساخت کشور روسیه است که با همکاری کمپانی های خرده فروشی مدیامارکت و گراویس توانسته به فروش قابل توجهی در آلمان دست پیدا کند. حال این عینک آماده ورود به بازار های آمریکا و اروپا شده است.
و به نظر می رسد مقصد های بعدی فروش ایتالیا، فرانسه، پرتقال و مکزیک باشد.
توسعه دهندگان این استارتاپ عنوان می کنند، که شروع عرضه این محصول در سانفرانسیسکو در ماه ژانویه 2016 آغاز شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ شهريور

گزارش های جدید حاکی از آن است که ساعت اپل بیش از 50 درصد بازار استرالیا را در اختیار گرفته است و بعد آن Samsun Gear و Fitbit Blaze قرار دارند. این موضوع پس از یک دوره رشد با شیب کم حاصل شده است و یک نهاد تحلیلگر به نام Telsyte می گوید ساعت های هوشمند یک سوم بازار تجهیزات پوشیدنی را در نیمه نخست سال 2016 در دست گرفته اند، در حالی که سال قبل این رقم کمتر از یک چهارم بوده است. همچنین فروش ساعت هوشمند 89 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. این رشد را می توان به افزایش اپلیکیشن های موجود نسبت داد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

دو سال پیش بود که Bragi هدست های کوچک خود را برای پخش موسیقی، رصد کردن وضعیت بدن و تماس تلفنی عرضه کرد. حال محصول جدید آن رونمایی شده است: یک هدفون. در نگاه اول این هدفون خیلی شبیه مدل قبلی خود است، اما اگر دقت کنیم خیلی با آن فرق دارد. اول این که مدل جدید دکمه فیزیکی و چراغ های رنگارنگ ندارد. هدفون جدید حسگر رصد وضعیت بدن ندارد، در عوض طول شارژ آن دوبرابر شده و به شش ساعت رسیده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

ساعت جدید خود را به همراه این بندهای تکی و دوتایی زیبا، جذاب تر کنید.
اپل واچ سری 2 در حال دریافت چندین به روزرسانی جدید است، که بسیاری از آن ها به افزایش زیبایی آن منجر میشوند. به عنوان مثال، مدل بند ساعت قبلی هرمس برای سری 2 نیز بازگشته است که دارای رنگ ها و بندهای جدیدی می باشد.
شما می توانید در صورتی که مایل هستید برای دنبال کردن مد روز هزینه ی اضافی پرداخت کنید، می توانید از بین طراحی بندهای تکی و دووتایی دست به انتخاب بزنید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

اپل واچ شما قرار است از افزایش سرعت بسیار بالا و رابط کاربری اصلاح شده برخوردار شود.
لازم نیست که اپل واچ سری 2 را خریداری کنید تا یک پیشرفت قابل ملاحظه را در ساعت خود مشاهده کنید، اپل اعلام کرد که به روزرسانی WatchOS 3 برای مدل های اپل واچ اولیه نیز در تاریخ 13 سپتامبر عرضه خواهد شد. همانطور که وعده داده شده بود، تمرکز اصلی بر روی سرعت آن است. WatchOS جدید، اپلیکیشن های مورد علاقه ی شما را در حافظه ی خود حفظ می کند تا به کاهش زمان لود شدن آن منجر شود، و دکمه ی کناری ساعت، امکان دسترسی سریع به اپلیکیشن های موردعلاقه ی شما را به جای بالا آوردن صفحه ی مربوط به تماسها فراهم میکند. و اگر به یاد داشته باشید، این تنها شروع همه چیز است. تعدادی رابط کاربری و تغییرات جزئی در زمینه ی اپلیکیشن های سلامتی نیز ارائه داده شده است که می تواند باعث شود اولین اجرای ساعت هوشمند شما به روز شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

علی رغم این که هدست واقعیت مجازی شرکت سامسونگ به نام Gear لازم است از طریق گوشی اجرا شود، و هدست های پیشرفته تر نظیر Oculus Rift نیز باید با کامپیوتر اجرا شوند، هدست vision ساخت آلکاتل نیازی به هیچ تجهیزات دیگر ندارد و مستقل است. البته این امر در دنیای واقعیت مجازی کمی غیرمعمول است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند