پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

اپل واچ شما قرار است از افزایش سرعت بسیار بالا و رابط کاربری اصلاح شده برخوردار شود.
لازم نیست که اپل واچ سری 2 را خریداری کنید تا یک پیشرفت قابل ملاحظه را در ساعت خود مشاهده کنید، اپل اعلام کرد که به روزرسانی WatchOS 3 برای مدل های اپل واچ اولیه نیز در تاریخ 13 سپتامبر عرضه خواهد شد. همانطور که وعده داده شده بود، تمرکز اصلی بر روی سرعت آن است. WatchOS جدید، اپلیکیشن های مورد علاقه ی شما را در حافظه ی خود حفظ می کند تا به کاهش زمان لود شدن آن منجر شود، و دکمه ی کناری ساعت، امکان دسترسی سریع به اپلیکیشن های موردعلاقه ی شما را به جای بالا آوردن صفحه ی مربوط به تماسها فراهم میکند. و اگر به یاد داشته باشید، این تنها شروع همه چیز است. تعدادی رابط کاربری و تغییرات جزئی در زمینه ی اپلیکیشن های سلامتی نیز ارائه داده شده است که می تواند باعث شود اولین اجرای ساعت هوشمند شما به روز شود.




در قسمت بالایی ساعت، شما می توانید با خط ناخوانا بر روی صفحه و در زمان هایی شروع به نوشتن کنید که دیکته کردن صدا و پاسخ های از پیش در نظر گرفته شده برای شما کافی نباشد. مرکز کنترل به شما امکان دسترسی سریع به بخش تنظیمات معمول را خواهد داد، و پاسخ های هوشمند نیز درست در بخش اطلاعیه ها موجود می باشند. و اگر شما یک کارشناس تناسب اندام باشید، می توانید فعالیت های خود را به منظور رقابت با دوستانتان به اشتراک بگذارید، و جزئیات بسیاری را در ارتباط با فعالیت ها به صورت همزمان ببینید، و به صورتی انتخابی می توانید از یادآوری کننده هایی استفاده کنید که در زمان اضطراب داشتن به شما یادآوری می کند که نفس عمیق بکشید.



همچنین، اپلیکیشن های ویژه ای برای کنترل دستگاه های خانگی هوشمند شما، iMessage و ویژگی های اضافی دیگری از جمله استیکرها و ویژگی های تمام صفحه ای، تماس های اورژانسی و پشتیبانی از Apple Pay در اپلیکیشن های شخص سوم نیز ارائه خواهند شد. البته پیشرفت های حاصل شده در WatchOS 3 باعث نمی شود تا شما سری دوم اپل واچ را فراموش کنید، اما می تواند به کاهش فشار بر روی شما به منظور هزینه کردن برای یک مدل جدید منجر شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

احتمالاً اپل واچ جان این مرد را نجات داده است