ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۰ اسفند

از آنجایی که GSMA قصد دارد امسال حتما کنگره جهانی تلفن همراه را برگزار کند، برای حضور شرکت‌کنندگان شروطی تعیین کرده است.
مارس برگزار می‌شد، امسال قرار است 28 ژوئن در همان محل همیشگی در بارسلون برگزار شود. اما باتوجه به پاندمی کووید 19، حضور هزاران نفر در فضای سربسته نمایشگاهی طی چهار روز متوالی برخلاف همه پروتکل‌های بهداشتی است که برای عدم ابتلا به ویروس کرونا توصیه می‌شود.
از همین رو امروز GSMA که برگزارکننده این رویداد است، برنامه‌های بهداشتی و سلامتی موردنیاز برای کنگره جهانی تلفن همراه را اعلام کرده است و تا آنجا پیش رفته که آن را «جامعه متعهد» نامگذاری کرده است.
مهم‌ترین ویژگی برنامه تدوین شده، این است که شرکت‌کنندگان در کنگره برای ورود محل برگزاری، به آزمایش منفی کووید 19 نیاز دارند. از آنجا که به احتمال زیاد جواب این آزمایش پیش‌شرط ورود به اسپانیا خواهد بود، دردسر اضافه‌تری برای برگزارکنندگان نخواهد بود اما نتایج آن فقط به مدت سه روز معتبر خواهد بود و بدین معنی است که بیشتر افراد مجبور خواهند بود تا زمانی که در بارسلون هستند، حداقل یک آزمایش دیگر بدهند.
MWC قرار است در خیابان Fira که محل برگزاری این نمایشگاه است، مراکز تست و آزمایشی را برپا کند تا شرایط گرفتن آزمایش‌های سریع و لازم از شرکت‌کنندگان فراهم باشد.
همچنین به صورت مرتب دمای بدن بازدیدکنندگان اندازه‌گیری خواهد شد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مجددا از آنها تست گرفته شود.
به غیر از این، تمامی شرکت‌کنندگان در کنگره و نمایشگاه جهانی تلفن همراه باید حتما ماسک بزنند و پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان آن به 50 هزار نفر برسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه