پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

مدل صفحه گوریل شیشه های ساخت کمپانی کورنینگ منحصراً برای تجهیزات پوشیدنی ساخته شده است، چرا که این تجهیزات در معرض ضربه بیشتر نسبت به گوشی های همراه هستند.
کورنینگ مدل  Gorilla Glass SR+را یک ترکیب جدید عنوان کرده که از مدل های قبلی متفاوت است و بر اساس پروژه Phire طراحی شده است. اگر یادتان باشد این کمپانی در سال 2015 پروژه Phire را معرفی کرد که در آن شیشه هایی مقاوم در برابر خش همچون یاقوت طراحی شده بود. به گفته مسوول این پروژه، نسخه جدید از این شیشه سطح بالاتری از مقاوم بودن و ضد خش بودن را دارد که در هیچ محصول مشابهی یافت نمی شود.
بر اساس نتایج آزمایش های انجام شده در آزمایشگاه این کارخانه، +SR به میزان 70 درصد مقاومت بیشتری نسبت به سایر پوشش دهنده های سطوح تجهیزات پوشیدنی متداول دارد. به علاوه، این محصول کارایی نوری بیشتر و قابلیت رویت بهتر در فضای باز دارد، که این مسئله منجر به افزایش عمر باتری خواهد شد. هنوز مشخص نیست که کدام سازنده ها از این شیشه استفاده خواهند کرد، اما به نظر می رسد برندهای جهانی که در ماه های آینده محصولات خود را معرفی خواهند کرد، از این شیشه بهره برداری نمایند. باید منتظر ماند و دید که آیا این شیشه به همان خوبی که سازنده آن ادعا می کند است یا خیر.

برچسب هاGorilla GlassCorning
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کار جدید پست شده در گوگل به احیای عینک اشاره میکند