گوناگون
الناز فرجی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور

شهر بازی cedar point در شهر سنداسکی اوهایو بازی جدیدی را معرفی کرده است که ادعا میکند در کتاب رکورد ها ثبت خواهد شد . valravn ظاهرا بلند ترین، سریع ترین و طولانی ترین dive coaster خواهد بود . 223 فیت بلندا خواهد داشت ، سرعتش 75mph خواهد بود  و طولش 3.415 فیت است .
valravn ( به صورت وال ری وان تلفظ میشود ) توسط بولیگر و مابلیبارد طراحی شده است که پشت fury 325  کرووایندز در کارولینای شمالی است . اگرچه به بلندا ، سرعت و طول fury325 را ندارد ، والریوان در رده ی دایو کستر ها پیشرو است . دایو کستر ها ، رولر کستر هایی هستند که طوری طراحی شده اند که حداقل یک سراشیبی عمودی دارند .



والریوان همچنین بیشترین وارونه سازی را در دایو کستر ها دارد ( سه تا ) ، طولانی ترین سراشیبی در این دایو کستر 214 فیت (65 متر) است و بلند ترین وارونگی در این دایو کستر حدود 165 فیت (50 متر) است . cedar point میگوید در رده بندی دایو کستر ها با چند شماره رکورد میزند . احتمالا در کنار بلند ترین رولر کستر ، بلند تر از 200 فیت واقع در یک شهر بازی ، بیشترین تعداد سواری در یک شهر بازی (72) و محکم ترین رولر کستر با بیشترین آهن در شهر بازی با 52.125 فیت و بیشترین ریل در رولر کستر در شهر بازی با 60.11 فیت حساب میشود .




این سواری حدود شامل سه ترن 24 سرنشینه ی بدون کف  میشود ، که سرنشینان 8 تایی مینشینند و توسط محافظ های شانه نگه داشته میشوند . اولین بالا رفتن 223 فیت تا اوج کستر طول میشکشد . و بعد از آن ترن در لبه به صورت 90 درجه حدود 4 ثانیه صبر میکند و بعد 214 فیت را به پایین سرازیر میشود . در باقی مانده ی سواری ؛ مسافران در ریلی 165 فیتی واژگون شده ، یک سرازیری 125 فیتی را پایین آمده و یک چرخش 270 درجه خواهند داشت


ساختن والریوان از همین حالا شده و در سال 2016 برای عموم قابل استفاده میشود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه دستبند تناسب اندام HTC به تاخیر افتاد