ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در آینده‌ی نزدیک و با هدف افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و ارتقای میزان توزیع موفق سرویس "توزیع عصرگاهی" راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا، حسن نژاد اظهار کرد: با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر شناخت نیاز مشتریان و مشتری‌مداری، افزایش سهم از بازار خدمات پستی و توسعه‌ی خدمات راه اندازی سرویس‌های جدید پستی در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در راه‌اندازی این سرویس از تمامی امکانات موجود و ظرفیت‌های قانونی و اجرایی بهره‌گیری خواهد شد افزود: به همین منظور و با توجه به مصوبه‌ی هیئت وزیران از پرسنل دارای سمت توزیع شاغل در بخش‌های دیگر با در نظر گرفتن مکانیزم‌های اضافه‌کاری و استفاده از موزعین موجود با رعایت استانداردهای توزیع استفاده خواهد شد.
حسن نژاد با بیان اینکه سرویس توزیع عصر گاهی در سراسر کشور اجرا خواهد شد گفت: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این سرویس در مرحله‌ی اول شاخص توزیع مرسولات معطله به میزان ۸۰ درصد کاهش یابد.
معاون فنی و بازرگانی با اشاره به اینکه این اقدامات موجب تحولات مثبتی در حوزه‌ی پست خواهد شد خاطر نشان کرد: با تغییر ماموریت و کسب‌وکار پست نوین به سمت اسناد و کالا این سرویس می‌تواند به دسترسی سریع مشتریان به مرسولات منجر شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه