امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

اینتل با وصله‌هایش مشکل دارد. تمام هفته‌ی گذشته، کاربران گزارش کردند که کامپیوترهای آنان به طور خودکار پس از نصب وصله‌ی Spectre/Meltdown مجددا راه‌اندازی می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد اینتل به طور کامل در برخورد با این وصله‌ها تسلیم شده است.
Navin Shenoy از مسئولین اینتل در این مورد گفت: اینتل منبع برخی از این مشکلات راه‌اندازی مجدد را منتشر کرده و به کاربران پیشنهاد کرد تا زمانیکه نسخه‌ی بهتری توسعه یابد، کاملا این وصله‌ها را کنار بگذارند. این توصیه و راهنمایی برای حداقل برخی از پردازنده‌های چند نسل اخیر تراشه‌های اینتل، به همراه مدل‌هایی هم که تحت تاثیر این باگ قرار گرفتند مانند خانواده‌های Broadwell، Haswell، Coffee Lake، Kaby Lake، Skylake و Ivy Bridge شامل می‌شود. در این بین، برخی از خطوط بیش از بقیه تحت تاثیر قرار دارند. به عنوان مثال، تنها پردازنده‌های مرکز داده و ایستگاه‌های کاری Ivy Bridge متاثر از این مشکل قرار داشت. اما اخیرا برخی تراشه‌های خطوط مصرف‌کننده‌ی جدید تحت تاثیر این شکاف‌ها قرار گرفتند.
اینتل می‌گوید مسائل مربوط به راه‌اندازی مجدد غیر منتظره‌ی پردازنده‌های Broadwell و Haswell را پیدا کرده و در تلاش برای انتشار به‌روزرسانی است که بدون پیش آمدن مشکلی این مورد را بر طرف کند. مسائل مشابهی در پردازنده‌های Ivy Bridge ،Sandy Bridge ،Skylake و Kaby Lake وجود دارند که اینتل می‌گوید به صورت فعالانه در حال کار برای توسعه‌ی راه حل‌هایی برای این پلتفرم‌ها است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه