سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

از ماه مارس، غول اینترنت چین، Tecnent متعاقب دستور دولت مرکزی چین از انتشار بازی‌های ویدئویی منع شد. رویترز گزارش کرد، رگولاتورهای چینی روز شنبه انتشار ۸۰ بازی ویدئویی انلاین را پس از یک دوره‌ی یک ماهه تائید کردند. هیچ یک از لیست عنوان‌های تائید شده شامل بازی‌های Tencent، بزرگ‌ترین شرکت بازی‌سازی جهان نبوده‌اند.
تعدادی از توسعه‌دهندگان به TechCrunch گفتند، مجوزها معمولا برای اولین‌بار بر طبق زمانی که استودیوها برنامه‌هاشان را اعلام کرده‌اند، اعطا می‌شود. در حال حاضر ۷ هزار عنوان بازی در لیست انتظار قرار دارند، در بین آن‌ها تنها ۳ هزار عنوان ممکن است در سال ۲۰۱۹ مجوز رسمی دریافت کنند. با توجه به شانس پایین حضور در اولین لیست، جای تعجب نیست اگر دو ناشر بازی بزرگ چینی، Tecnect و NetEase غایب باشند.
فرایند حذف محدودیت کنترل شده در بیانیه‌ی مقامی رسمی در تاریخ ۲۱ دسامبر اعلام شد. این مقام رسمی گفت، درحالیکه رگولاتور بازی چین تلاش می‌کند تا جایی که ممکن است به بهترین شکل اعطای مجوز به عنوان‌ها را تسریع بخشد، تعداد خیلی زیادی از برنامه‌ها در صف انتظار هستند. بدون مجوزها، استودیوها به طور قانونی قادر به پول درآوردن از عنوان‌هایشان در چین نیستند.
Tencent به خاطر پلتفرم پیام‌رسان محبوب چینی به نام WeChat معروف است، اما بیشتر درامد آن از راه بازی‌سازی به دست می‌آید. با وجود کاهش درامد از راه بازی‌سازی، این شرکت کسب‌وکار پر رونقی دارد و مالک عمده‌ی چندین شرکت دیگر شامل Activision است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه