نرم افزار
مصطفی طبری۶:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲ مهر

موزیلا Firefox 41 را برای کاربران دسکتاپ و اندروید منتشر کرد و ادعا می کند نخستین مرورگری است که از یک پیام رسان(ابزار چت) داخلی بهره می برد.
این ویژگی البته فقط در نسخه دسکتاپ کار می کند اما به شما اجازه می دهد بر روی ویندوز، مک یا حتی لینوکس بر روی یک تماس ویدیویی Hello، چت کنید. از آنجایی که قابلیت Hello براساس WebRTC طراحی شده شما می توانید با کاربران کروم یا اپرا به این شرط که از این قابلیت پشتیبانی کنند، چت کنید.
استفاده از ابزار چت فایرفاکس(که با همکاری Telefonica طراحی شده) به جای برنامه های مستقلی مانند اسکایپ در شرایطی مانند سفر یا وقتی در یک کافی نت هستید، راحت تر خواهد بود.
به لطف گزینه ای جدید برای ایجاد پروفایل کاربری در نسخه دسکتاپ، کاربران Hello می توانند ببینند که با چه افرادی در حال گفتگو هستند. در نسخه اندرویدی کاربران می توانند از سرویس دهنده های چندمنظوره مانند گوگل یا بینگ به راحتی استفاده کنند. همچنین قابلیت بوکمارک کردن بهبود یافته و شانس ذخیره بوکمارکی تکراری به صفر رسیده است.
نسخه اندرویدی فایرفاکس اکنون قادر است به درستی فایل های MP3 را پخش کند و باگ های زیادی در هر دو نسخه اندرویدی و دسکتاپ برطرف شده اند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا تصمیمات جدید موزیلا می توانند جلوی کاهش سهم فایرفاکس را بگیرند؟