موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۰ تير

اما این شرکت تولید آن را برای نوآوری Daydream خود متوقف کرده است.
آرزوهای گوگل در زمینه ی واقعیت مجازی در طول سال های گذشته پیشرفت آرام اما مداومی را داشته است. آنها کار خود را از یک گوشی مقوایی ارزان قیمت و حقیرانه آغاز کردند. اما گوگل به طور رسمی در Daydream و در پلتفرم I/O خود در همین سال، به معرفی یک واقعیت مجازی بر پایه ی اندروید پرداخت. اگرچه به نظر می رسد که این شرکت در اصل، سخت افزارهای بلندپروازانه ی بیشتری را در ذهن داشته باشد. با توجه به Recode ، گوگل یک گوشی واقعیت مجازی تمام عیار را در دست ساخت دارد که با Oculus ، Rift و HTC Vive همخوانی دارد، اما این شرکت به منظور تکمیل خط تولید برنامه های واقعیت مجازی خود آن را متوقف کرده است.
این پروژه ی توقیف شده، به عنوان بخشی از آزمایشگاه تجربی X، شرکت همکار گوگل یعنی Alphabet بود، زیاد غیر معمول نیست که پروژه هایی که در X در مرحله ی مقدماتی قرار دارند، قبل از رسیدن به دنیای واقعی متوقف شوند. به جای توسعه ی این گوشی های مستقل که از یک سیستم عامل جدید نیز برخوردار خواهند بود، گوگل و Alphabet در عوص بر روی Daydream مبتنی بر اندروید تمرکز کرده اند.
این گزارش چندین ماه پس از گزارش The Wall Street Journal در این زمینه بیرون آمد که گوگل در حال کار کردن بر روی یک گوشی واقعیت مجازی مستقل است که نیازی ندارد تا به یک تلفن یا کامپیوتر برای داشتن عملکرد متصل باشد. کاملا ممکن است که گزارش اولی به پروژه ی متوقف شده اشاره می کند. کاملا اشکار است که راه اندازی پیش روی Daydream به این نکته اشاره می کند که گوگل فاصله ی بسیاری با تمام شدن کارش با واقعیت مجازی دارد، تنها به نظر می رسد که این شرکت بر روی استفاده از دستگاه های موبایل برای قدرت بخشیدن به تجربیات افراد در زمان حال، تمرکز کرده است.

برچسب هاHTC ViveOculusRift
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Oculus اجتناب از همکاری بازی های واقعیت مجازی با HTC’s Vive را متوقف کرده است