اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ بهمن

بر اساس خبری از نیویورک تایمز که به تازگی منتشر شد، فیسبوک تلاش می‌کند پیام‌رسانی بین Messenger ،WhatsApp و Instagram را پیوند بزند. اگرچه هر کدام از این سرویس‌ها همچنان به طور مستقل فعالیت می‌کنند، اما فیسبوک در حال بازسازی زیرساخت‌های اساسی است، بنابراین افرادی که ممکن است تنها از یکی از این پلتفرم‌ها استفاده کنند، قابلیت ارتباط با دیگر پلتفرم‌ها را در داخل این اکوسیستم خواهند داشت. تمامی این برنامه‌ها در عین حال از رمزنگاری end-2-end پشتیبانی می‌کنند. فیسبوک هنوز جدول زمانی برای عرضه‌ی این قابلیت ارائه نکرده است.
سخنگوی فیسبوک در بیانیه‌ای گفت "ما می‌خواهیم تا حد ممکن بهترین تجربه‌ی پیام‌رسانی را ایجاد کنیم، و افراد هم خواهان پیام‌رسانی سریع، ساده، قابل اعتماد، و خصوصی هستند."
با فراهم ساختن زمینه برای صحبت کردن این اپ‌های پیام‌رسان با یکدیگر در تمامی پلتفرم‌ها، بدون شک فیسبوک امیدوار است بیش از گذشته کاربرانش را درگیر کند و به آن‌ها امکان استفاده از این سیستم ادغام شده را به عنوان سرویس پیام‌رسان اصلی‌شان بدهد. از طرف دیگر با انجام این کار، شرکت می‌تواند کاربران بیشتری را برای تبلیغ‌کنندگان جذب کند و در زمان کاهش رشد از اهرم تبلیغاتی‌اش استفاده کند.
فیسبوک بیشترین تعداد کاربران را نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی دارد و با این ادغام قدرت رقابت بیشتری در مقابل اپل و گوگل پیدا می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه