اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ دي

Instagram feed پست‌های توصیه شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد – تغییری که اوایل ماه جاری، زمانی که هنوز در مراحل تست بود، در این برنامه گنجانده شد و از آن زمان به طور کامل عملیاتی شده است. این ویژگی، پست‌هایی را که مورد علاقه‌ی دیگر حساب‌های کاربری که فرد دنبال می‌کند است را به وی پیشنهاد می‌کند.
این بخش جدید به صورت "Recommended for You" برچسب‌گذاری شده و به هیچ وجه با Feed اصلی شخصی کاربر اشتباه گرفته نمی‌شود. این بخش احتمالا شامل سه تا پنج پست پیشنهادی می‌باشد.
این اولین‌بار نیست که Instagram محتوای پیشنهاد شده را ارائه می‌دهد. با این حال در دفعه‌ی قبل، کاربر بایستی به بخش Explore سر میزد تا پست‌ها و ویدئوهای پیشنهاد شده را ببیند. با این قابلیت جدید، کاربر همینطور می‌تواند از بخش Following ببیند که چه پست‌هایی مورد علاقه‌ی دوستانش بوده‌اند.
این تغییر جدید در فاصله‌ی کوتاهی پس از به‌روزرسانی بود که بیشتر متمرکز بر گسترش دسترسی کاربران به محتواهایی بود که فراتر از حساب‌های کاربری که فرد مشخصا آن ها را دنبال می‌کرد. اوایل ماه جاری بود که این شرکت ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌داد هشتگ‌ها را پیگیری کنند – به عبارت دیگر، فرد می توانست علاوه بر حساب‌های کاربری علایق خود را هم دنبال کند. اما برخلاف هشتگ‌ها که به صورت انتخابی هستند، کاربر نمی‌تواند بخش پیشنهادهای جدید را غیر فعال کند و تنها امکان مخفی کردن این بخش را دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه