محبوب ترین ها
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۳ تير

یکی از چندین ویژگی فوق‌العاده‌ی ساعت‌های هوشمند Apple Watch، بررسی وضعیت جسمانی و سلامتی فرد است. کاربران با فعال‌سازی حالت Heart Watch می‌توانند هشدارهای لازم را در هنگام خطر دریافت نمایند. کوین پیرسون، روزنامه‌نگار ۵۲ ساله‌ی آمریکایی که مدتی پیش برنامه‌ی Heart Watch را در ساعت هوشمند خود فعال کرده بود، با دریافت آلارم توانست از خطر مرگ احتمالی جلوگیری نماید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۰ تير

بسیاری از افراد به این دلیل از ساعت‌های هوشمند استفاده نمی‌کنند زیرا این ساعت‌ها همانند یک ساعت کلاسیک به نظر نمی‌رسند. Mim X برای حل این مشکل طراحی‌ شده است. این ساعت هوشمند به ساعت‌های معمولی شباهت زیادی دارد تا زمانی که گزینه‌ی ساعت هوشمند در آن فعال نشود. توسعه‌دهندگان با طراحی خاص، صفحه‌نمایش هوشمند را در زیر صفحه‌نمایش شفاف قرار داده‌اند به‌ طوری‌ که در حالت خاموش قابل‌ رؤیت نیست.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

Fast Company گزارشی منتشر کرد اپل قصد دارد ساعت هوشمند آینده‌اش را با قابلیت دکمه‌هایی حساس به لمس و حالت جامد ارائه دهد، این‌ها جایگزین دکمه‌های فشاری می‌شوند که هم اکنون رایج هستند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند Apple Watch به‌ عنوان پیشرو در بازار ساعت‌های هوشمند، محسوب می‌شوند. البته کارشناسان تصمیم گرفتند تا با بررسی‌های بیشتر دریابند مدل تازه‌وارد Fitbit Versa در بازار می‌تواند از نظر ویژگی با Apple Watch قابل‌ رقابت باشد یا نه.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

از زمانی که گوگل Android Wear را به Wear OS تغییر نام داد، یک سوال ناخوشایند وجود آمد: چه موقع ساعت هوشمند جدیدی در جهت هدایت برای تقویت محصولات پوشیدنی گوگل عرضه می‌شود؟ ظاهرا جواب "به زودی" است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

یکی از منابع ناشناس چینی، اطلاعات جدیدی را در مورد زمان رونمایی از دستبند و ساعت هوشمند Xiaomi گزارش کرده است. موردی که در این خبر قابل‌ تأمل است، رونمایی هر دو محصول پرچم‌دار، آن‌ هم در یک روز است. با این‌ حال، بر اساس اطلاعات قبلی، رونمایی از Xiaomi Mi Band 3 برای سال آینده برنامه‌ریزی‌ شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ ارديبهشت

اینتل تائید کرد قصد تعطیل کردن گروه محصولات جدید (NDG) و متوقف کردن توسعه‌ی پروژه‌ی عینک‌های هوشمند Vaunt را دارد. این خبر که اولین‌بار در The Information گزارش شد، اشاره می‌کند این تصمیم احتمالا در پی "برخی اخراج‌ها" از این تیم خواهد بود که قبلا تعداد آن‌ها حدود ۲۰۰ نفر اعلام شده بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند