گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

سه سال پس از معرفی Android Pay، حالا Google به طور رسمی در حال ادغام این سرویس با Google Wallet است تا Google Pay را ایجاد کند – نام یکتایی برای پرداخت‌های آنلاین در فروشگاه‌ها به صورت peer-to-peer.
Google قصد دارد تا Google Pay را در هفته‌های آتی در سراسر اپلیکیشن‌ها، خرده فروشی‌های آنلاین و پایانه‌های پرداخت در فروشگاه‌ها عرضه کند. این حرکت Google را قادر به متحد کردن و یکی کردن تمامی سرویس‌های مجزایش می‌کند.
تاکنون Android Pay برای کاربرانی بود که خریدهاشان را به صورت آنلاین، از طریق اپلیکیشن‌ها، یا خرده فروشی از طریق دیوایس اندروید انجام می‌دادند، در حالیکه Google Wallet شامل یک کارت اعتباری ایالات متحد‌ه‌ی آمریکا بود که دوستان و افراد فامیل از آن برای ارسال پول از طریق دستگاه‌های Android و iOS استفاده می‌کردند. دیگر محصولات و سرویس‌های Google هم گزینه‌های پرداخت خودشان را داشتند.
همانطور که می‌دانید Google Pay اطلاعات پرداخت کاربر را در حساب Google وی ذخیره می‌کند. این بدان معناست که کاربر قادر است از آن برای ارسال پول برای دوستان، پرداخت‌های آنلاین، خرید با استفاده از سیستم NFC در فروشگاه‌ها، و همینطور از طریق Chrome ،YouTube ،Google Play و دیگر محصولات گوگل استفاده کنند.
Google می‌گوید، اپلیکیشن‌هایی از جمله Airbnb، B&H Photo Video، Dice و HungryHouse از Google Pay پشتیبانی می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه