پوشیدنی
رضا حسن زاده۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت

ماه های گذشته صحبت های بسیاری در باره شکست پروه عینک گوگل (Google Glass) بر سر زبان ها آمد و تا حدودی خود گوگل هم قبول کرد که این گجت پوشیدنی با استقبال کاربران روبرو نشده ، پروژه عینک های هوشمند توسط چندین کمپانی دنبال شد و بسیاری از آنها در اواسط راه متوفق شدند چرا که هیچ کدام نتوانستند نیازهای کاربران را برآورده سازند یا به نوعی دیگر می توان گفت که تمامی گجت های ارائه شده نتوانستند کاربران را متقاعد به خرید این گجت کنند.
عمده ترین مشکل هم ظاهر و طراحی این گجت ها به نظر می رسد ، علاوه بر آن این گجت ها تفاوت چندانی در زندگی روزمره کاربان ایجاد نکرده اند و نتوانستند پیشنهاد وسوسه انگیزی باشند تا کاربران را به سمت خود جذب کنند.
پس از گذشت چند ماه به نظر می رسد Google می خواهد دوباره شانس خود را در این زمینه امتحان کند. در همین راستا چند هفته پیش Eric Schmidt یکی از مدیران گوگل اعلام کرد که آنها از تولید این گجت پا پس نکشیده اند و همچنان در این زمینه ادامه فعالیت خواهند داشت. امروز و کمی پس از اعلام این خبر Massimo Vian مدیر عامل یکی از بزرگترین تولید کنندگان عینک اعلام کرد که به زودی عینکی با تکنولوژی بالا روانه بازار خواهد شد. او همچنین ادامه داد که ورژن 2 این محصول آماده شده و به زودی وارد بازار خواهد شد و آنها همچنان در حال کار بر روی ورژن 3 هستند.
این خبر در نشستی در میلان ایتالیا اعلام شد. همانطور که می دانید کمپانی Google سال گذشته همکاری خود را با کمپانی Luxottica در زمینه طراحی و تولید عینک های هوشمند آغاز کرده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل اشتباهات خود در عینک جدید Glass را اصلاح می کند