پوشیدنی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ شهريور

نمایندگان Samsung محصول جدید هوشمند این کمپانی را که قرار است در نمایشگاه IFA-2017 در برلین از آن رونمایی به عمل بیاید، معرفی کردند. این محصول یک ساعت هوشمند جدید به نام Gear S4 است. تحلیلگران بازار گجت ها به خوبی می‌دانند که این واقعه در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر رخ خواهد داد.
به نظر می رسد که تنها دلیل عجله‌ی این کمپانی کره ای رونمایی از ساعت هوشمندش قبل از رقیب اصلی یعنی Apple خواهد بود. با توجه به آمار به دست آمده در هنگام خرید ساعتهای هوشمند، 14 درصد از مصرف کنندگان برند Apple را ترجیح می‌دهند که این رقم در رابطه با سامسونگ برابر با 5٪ است. بنابراین آنها قصد دارند تا با عجله‌ از نوآوری های خود رونمایی کنند. گفتنی است نمایشگاه IFA-2017 تا 6 سپتامبر در برلین ادامه خواهد داشت.
از نظر کارشناسان این اتفاق برای سامسونگ بسیار ارزشند است زیرا کاربران بسیاری می توانند از نزدیک با ویژگی های Samsung Gear S4 آشنا شوند. این در حالی است که نمایندگان این تولید کننده‌ی کره جنوبی، آنچه که قرار است کاربران ساعتهای هوشمند جدید خود را متعجب کند، افشا نمی کنند.
متخصصان به این نکته اشاره کرده اند ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 که سال گذشته و در ماه آگوست رونمایی شد، در اواسط پاییز سال قبل به صورت رسمی و با قیمت 350 دلار به بازار عرضه شد. انتظار می رود قیمت ساعت های جدید این کمپانی نیز تقریبا با این میزان در یک سطح باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه