نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

Microsoft امروز بیان کرد که اولین برنامه‌ها و بازی‌های پلتفرم Win32 در Windows Store این شرکت در دسترس خواهند بود. کاربران برای استفاده از آن نیازمند داشتن Windows 10 با نسخه‌ی Anniversary Update هستند.
Microsoft در کنفرانس توسعه‌دهندگان Build 2016، تبدیل‌گر برنامه‌ی دسکتاپی معرفی کرد که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های موجود در ویندوز را به Windows Universal Platform (UWP) منتقل کنند. UWP تلاشی از سوی مایکروسافت جهت یکپارچه‌سازی و استفاده از تمامی نرم‌‌افزارهای تولید شده بر روی پلتفرم ویندوز، بر روی تمامی دستگاه‌های تولید این شرکت بود. هدف این کار، ورود ۱۶ میلیون برنامه‌ی Win32/.Net این شرکت به Windows Store است. البته تا جایی که امکانش باشد.
در ماه آگوست، Windows Store آغاز به دریافت برنامه‌ها و بازی‌های تبدیل شده از طریق Desktop App Converter نمود. حال، آن برنامه‌ها آماده‌ی عرضه‌ی نهایی شده‌اند.
مایکروسافت لیست کاملی از برنامه‌‌ها و بازی‌های منتشر شده ارائه نداده است، اما یک سری عناوینی که قرار است در Windows Store منتشر شود، ارائه داده است: Evernote، Arduino IDE، Double Twist و PhotoScape.
UWP به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا با یک‌بار نوشتن برنامه، بتوانند آن را در تمامی دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مایکروسافت اجرا کنند. از کامپیوترهای رومیزی Windows 10 بگیرید تا گوشی‌های هوشمند، کنسول بازی و هدست HoloLens این شرکت.
و در آخر باید بگوییم که ۳ تکنولوژی نصب‌کنند‌ه‌ی محبوب ویندوز به نام‌های Flexera Software’s InstallShield، FireGiant’s WiX و Caphyon’s Advanced Installer، هم‌اکنون از ساخت برنامه‌های Win32 برای Windows Store پشتیبانی می‌کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Roku لپ تاپ شما را تحت کنترل فیلم های شبانه قرار می دهد