اپلیکیشن
مصطفی طبری۲:۱۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان

هر هفته ما لیستی از پنج اپلیکیشن منتخب که ممکن است از دست داده باشید را معرفی می کنیم. در این لیست یک دستیار خرید هوشمند، یک بازی معلومات عمومی و یک آپدیت اساسی برای اپلیکیشن ناوبری Waze جای دارند.


Capitan

شاید لیست خرید روزانه شما مانند مواد غذایی یا خواربار نیازی به یک اپلیکیشن هوشمند نداشته باشد، اما نظر سازنده این اپ متفاوت است. شما با Capitan می توانید پیشنهادات لحظه ای دریافت کنید، بصورت مشترک لیست خرید را ویرایش کنید و یادآوری های لحظه ای را داشته باشید.
نحوه کار: به لیست خود آیتم های مورد نیاز را اضافه می کنید و نرم افزار مواردی که در یک دسته بندی قرار می گیرند(مانند پنیر و پروتئین و ...) را گروه بندی می کند. شما می توانید لیست خریدتان را با دوستان یا سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. این افراد می توانند آیتم های مورد نظرشان را به لیست اضافه کنند. جالب اینکه اپلیکیشن هنگام ورود شما به فروشگاه به آنها اطلاع می دهد.
نکته: هر چه بیشتر از اپلیکیشن استفاده کنید، پیشنهادات بهتری در مورد مواد پر مصرف به شما داده خواهد شد.
رایگان برای iOS و اندروید


Great Big Story

این اپلیکیشن در واقع مطالبی را به همراه ویدیوهایی کوتاه به شما نمایش می دهد. اگرچه CNN یکی از حامیان این اپلیکیشن می باشد اما بیشتر مطالب ارائه شده مطالب کوتاه تاریخی می باشند و مطالب خبری کمتر نمایش داده می شود.
نحوه کار: این اپلیکیشن روزانه مطالب جالبی را بصورت ویدیوهای کوتاه به شما ارائه می دهد. مطابلی نظیر اینکه چه کسی صداپیشگی هنرمندان یا اتفاقات جالب تاریخی. شما می توانید بطور روزانه مطالب را مشاهده کنید و یا در لیست های پخش دسته بندی شده جستجو کنید.
نکته: شما می توانید مطالبی که دوست داشتید را Favorite کنید تا در آینده بتوانید باز هم آنها را مشاهده کنید. همچنین کمپانی سازنده یک خبرنامه را ارائه می کند تا روزانه مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید.
رایگان برایiOS  و  Android


Launchify

Launchify یک لانچر نیست اما با رویکردی مشابه اپلیکیشن هایی را پیشنهاد می دهد که در هر لحظه بهترین گزینه هستند.
نحوه کار: این اپ ردیفی از اپلیکیشن ها را در لاک اسکرین و بخش نوتیفیکیشن به شما نمایش می دهد. این اپ های پیشنهادی در طول روز بسته به مکان و عادت های هر کاربر تغییر می کنند. برای مثال وقتی قصد خارج شدن از خانه و رفتن به محل کارتان را داشته باشید بیشتر اپل هایی مرتبط با نقشه را مشاهده می کنید. وقتی این اپلیکیشن عادت های فردی شما را یاد بگیرد، پیشنهادات ارائه شده نیز پیشرفت خواهند کرد.
نکته: شما می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که اپ های پر کاربرد یا اپ هایی که می خواهید همیشه میانبر آنها را در لاک اسکرین یا بخش نوتیفیکیشن خود ببینید را مشخص کنید.
رایگان برای Android


Trivial Pursuit

بازی اجتماعی و معلومات عمومی Trivial Pursuit سرانجام به دنیای گوشی های هوشمند نیز وارد شد. این بازی با عنوان Trivial Pursuit and Friends منتشر شده و به شما اجازه می دهد با کاربران مختلفی در سراسر جهان به رقابت در حوزه های مختلف بپردازید.
نحوه کار: دو بخش اصلی در بازی با عنوان های Duel و Blitz وجود دارد. در بخش دوئل دو بازیکن در برابر یکدیگر مسابقه می دهند که می تواند دوستان یا افراد غریبه باشند. در مود بلیتز بازی های گروهی سریعتر برگزار می شود که سه بازیکن در برابر یکدیگر رقابت می کنند.
نکته: با بردن هر مسابقه می توانید قدرت هایی مانند زمان اضافی، تغییر سوال و یا راهنمایی گرفتن از سایر بازیکنان را بدست آورید.
رایگان برایiOS  و  Android


Waze

توسعه دهندگان این اپلیکیشن ناوبری یک نسخه بازطراحی شده و کاملاً جدید برای iOS ارائه کرده اند که علاوه بر تغییرات در بخش طراحی، ویژگی های جدیدی را نیز به منظور استفاده آسان تر از برنامه در خود دارد. نسخه اندرویدی نیز در حال آماده سازی است.
نحوه کار: با این بروزرسانی از این پس به راحتی می توانید مسیرهای منتخب، مخاطبین، مکان های خود، ETA و سایر کارهایی که بطور مستمر در نرم افزار انجام می دهید را در دسترس داشته باشید. همچنین Waze اعلام کرده که نسخه جدید مصرف باتری به مراتب کمتری هم دارد.
نکته: شما اکنون می توانید مسیرهای جایگزین را ببینید، مسیر خود را تعیین کنید و یا یک ETA را به اشتراک بگذارید.
رایگان برایiOS  و  Android

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 برنامه ای که نباید از دست بدهید:یللو,در زیر فانوس,DSCO و غیره...