موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

بسیاری از دوستداران Selfi هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند با مشکلات زیادی برای یافتن دستگاهی خوب با کیفیت بالا برای عکاسی روبرو هستند. یکی از تولید کنندگان پیشرو در این زمینه کمپانی Sony است. این شرکت بیش از 70 درصد از لنزها را به سازندگان گوشی های هوشمند عرضه می کند.
در تنظیمات بسیاری از دستگاه ها می‌توانید به راحتی متوجه شوید که لنز محصول توسط کمپانی Sony تولید شده است. محصولات این نام تجاری، توسط تولید کنندگان آمریکایی و چینی استفاده می‌شود. اما گفتنی است این شرکت همیشه بهترین گزینه‌ها را برای خود انتخاب می‌کند.
یکی از گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالای دوربین سلفی، Sony Xperia XA Ultra Dual است که دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی می‌باشد. علاوه بر این، گوشی هوشمند Sony Xperia X Performance با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی ارائه شده است و هر دوی این مدل ها تقریبا با قیمت 500-600 دلار بسته به تجهیزات قیمت گذاری شده اند.
مورد بعدی گوشی هوشمند Leagoo Elite 1 با دوربین 13 مگاپیکسلی، فوکوس اتوماتیک، تثبیت کننده ی نوری و فلش است. گوشی HTC Desire Eye را می‌توان یکی از محصولات ویژه برای تصاویر سلفی دانست زیرا دوربین این محصول دارای عملکرد بالایی برای عکاسی است. آخرین مورد از گوشی های هوشمند مناسب برای سلفی، ZTE Blade S7 است که این گوشی قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن بالاست، اگر چه نرم افزار این محصول کمی آن را با رقبای خود متفاوت می‌سازد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه