گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۷ تير

به نوشته‌ی همکاران سیستم، به گزارش وب‌سایت cnbc «برایان چِسکی» مدیرعامل Airbnb اعلام کرد این کمپانی به دنبال شیوع ویروس کرونا و کاهش فعالیت‌های آن برای خدمات توریستی و اجاره هتل‌ها تصمیم دارد طی سال جاری بودجه خود را برای استفاده از خدمات رایانش ابری آمازون یا AWS کاهش دهد.
این شرکت طی ماه‌های اخیر طی چند دور تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کرد و فرآیند استخدام نیروی کاری جدید هم در آن متوقف شد که تمامی این اتفاقات به دنبال شیوع ویروس کرونا صورت گرفت. با این وجود آقای چسکی در آخرین مصاحبه خود توضیح داد احتمال کاهش بودجه در نظر گرفته شده برای خدمات پردازش ابری آمازون در سال جاری هم وجود دارد.
چِسکی در این خصوص گفت: «هنوز هم در خدمات رایانش ابری AWS آمازون و سرویس‌های مشتریان فرصت‌های فراوان وجود دارد که در نحوه استفاده از داده‌ها، نحوه برخورد با مخاطبان و فعالیت‌های کارآمدتر می‌توان از آنها استفاده کرد. بنابراین ما به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد تا تجارت کارآمدتری را پیش ببریم، ولی باید قبول کرد که فعالیت تجاری ما در حال حاضر بسیار کوچک شده است.»
هنوز به درستی مشخص نیست که شرکت Airbnb تاکنون چه بودجه‌ای را برای استفاده از خدمات پردازش ابری آمازون صرف می‌کرد، ولی پیش‌بینی می شود زمانی که فایل‌های مربوطه به صورت عمومی منتشر شود این شرکت اعداد و ارقام یاد شده را نیز اعلام کند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه