کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۷ تير

بر اساس شواهد گردآوری شده، Apple شرکت بینایی کامپیوتری SensoMotoric را خریداری کرد. این شرکت سیستم‌ها و عینک‌های ردیابی چشم را ارائه می‌دهد. SensoMotoric اخیرا وب سایت خود را به‌روزرسانی کرده است و صفحات بسیار زیادی را درباره‌ی اطلاعات محصولاتش حذف کرده است. همچنین دراین وب‌سایت پرتال شغلی، وبلاگ خبری، برنامه‌های رویدادها و کارگاه‌های آموزشی و موارد زیاد دیگری وجود ندارد.
SensoMotoric که در سال 1991 تاسیس شد طیف وسیعی از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای ردیابی چشم را برای موارد استفاده‌ی متعددی توسعه داده است، از جمله عینک‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، سیستم‌های داخلی خودرو، تحقیقات بالینی، زبان‌شناسی، علوم اعصاب و روانشناسی. به عنوان مثال عینک‌های ردیابی چشم این شرکت قادر است رفتار چشمی طبیعی شخص را در زمان واقعی و در شرایط جهان واقعی با سرعت نمونه برداری تا 120Hz ضبط کند.
بنابر گزارش‌ها Apple نمونه‌ی اولیه‌ای از عینک‌های هوشمند که می‌توانند به iPhone متصل شوند و تصاویر و دیگر اطلاعات را نمایش دهد، در اختیار قرار دارد و اینکه تکنولوژی ردیابی چشم SensoMotoric می‌تواند به طور عملی در این محصول نقش ایفا کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه