کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان

سهام Aquantia، شرکت طراحی تراشه‌های شبکه، روز جمعه عرضه‌ی عمومی شد و ارزش شرکت را در اولین ارائه‌ی عمومی‌اش 61 میلیون دلار افزایش داد. Aquantia سازنده‌ی کارت‌های رابط شبکه (NICs) مستقر در کالیفرنیا است که می‌تواند اطلاعات شبکه‌های خانگی و سازمانی را در چند گیگابایت ثانیه جابه‌جا کند. این شرکت به دنبال حذف تنگناها برای مراکز داده‌ای مقیاس بزرگی است که به شرکت  کمک می‌کند با تسونامی داده‌های تولید شده از طریق کامپیوترها، گوشی‌های هوشمند و اینترنت چیزها مقابله کند.
این اولین عرضه‌ی عمومی نقطه‌ی عطفی برای این شرکت شکل گرفته در سال 2004 است. Aquantia حدود ۶/۸۲ میلیون سهام با قیمت 9 دلار به ازای هر سهم منتشر کرد، این سهام با قیمت ۹/۵۴ دلار برای هر سهم مبادله شد که 6 درصد بالاتر از اولین روز عرضه‌اش بود. فرج اللهی، مدیر عامل Aquantia، زنگ افتتاح شرکت را در بورس اوراق بهادار به صدا در آورد. وی در مصاحبه به VentureBeat گفت:"هزینه‌های کار با نیمه هادی‌ها طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و سرمایه‌گذاری بر روی تراشه‌ها در نه سال اخیر کاهش یافته است. اما Aquantia  داستان منحصر به فردی دارد چرا که ما سرمایه‌گذاری 13 سال پیش را داریم و در این انتقال با مراکز داده‌ای پر سرعت کار کرده‌ایم."
این شرکت در حال افزایش سرعت جریان اطلاعات در شبکه ها است، همچون PCهای شرکت یا شبکه‌های دستگاه‌های بازی که به یکدیگر متصل شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه