گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

شرکت مخابراتی «بریتیش تلکام» (BT) که در ماه‌های اخیر با کاهش فروش و کاهش درآمدهای خود مواجه شده است، از اهداف تازه خود برای به کارگیری باند پهن فوق پرسرعت رونمایی کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) «فیلیپ جانسون» مدیر جدید این گروه مخابراتی توضیح داد که متعهد شده است اهداف خود را برای اتصال 4 میلیون منطقه به شبکه فیبر با پهنای باند بالا تا سال ۲۰۲۰ ارتقا دهد و این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این گفته شده بود شرکت مذکور تصمیم به ارایه خدمات فیبر نوری برای ۳ میلیون منطقه دارد.
شرکت مخابراتی BT اظهار داشت که در اهداف بلندپروازانه خود تصمیم دارد تا اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۱۵ میلیون منطقه را به شبکه فیبر نوری متصل کند که این رقم نسبت به ۱۰ میلیون منطقه که پیش‌تر در نظر گرفته شده بود بیشتر است.
این گروه مخابراتی همچنین به مجموعه سرمایه‌گذاران کوچک پیشنهاد داده‌ است همکاری‌های خود را با BT افزایش دهند. شرکت مخابراتی BT با وجود کاهش درآمدها در ماه‌های اخیر به ازای هر سهام خود در بازار بورس باز هم سود ۱۵.۴ پنی را برای سال مالی گذشته پرداخت کرد تا حمایت سرمایه‌گذاران را از دست ندهد.
در این میان برخی منابع آگاه گزارش دادند که شرکت BT به احتمال قوی سود پرداخت شد به ازای هر سهام را کاهش می‌دهد تا از این طریق بتواند هزینه توسعه شبکه فیبر نوری خود را تامین کند.
این اتفاقات در حالی صورت می‌گیرد که مجموع درآمدهای شرکت BT برای سال مالی گذشته کاهش چشمگیری را تجربه کرده و این مسئله سرمایه‌گذاران را نگران کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه