نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۷ ارديبهشت

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت مایکروسافت در مورد توسعه خدمات Cloud PC خود سکوت کرده است. با این وجود به گفته منابع آگاه به نظر می‌رسد از هم اکنون تا زمان معرفی رسمی این سرویس تنها چند ماه باقی مانده است.
این طور که شنیده شده است، مایکروسافت در نظر دارد طی ماه‌های ژوئن یا ژوئیه 2021 به صورت رسمی از این سرویس مجازی سازی خود که در قالب دسکتاپ-به‌عنوان-خدمات عرضه می‌شود، رونمایی کند.
شرکت مایکروسافت در کنفرانس سالانه شرکای Inspire که اواسط ژوئه امسال برگزار می‌شود؛ تصمیم به معرفی این سرویس دارد و گفته می‌شود این شرکت از شرکای خود می‌خواهد به فروش Cloud PC کمک کنند که این مسئله مهم به نظر می‌رسد.
همانطور که سال گذشته اعلام شده بود، Cloud PC که با نام «پروژه Deschutes» در شرکت مایکروسافت توسعه می‌یابد یک سرویس مبتنی بر پلتفرم ابری Azure محسوب می‌شود.
این سرویس به کاربران امکان می‌دهد از دستگاه‌های الکترونیکی خود به عنوان یک thin clients استفاده کنند و از این طریق بتوانند از راه دور به صفحه دسکتاپ ویندوز دسترسی داشته باشند یا نرم‌افزارهای مجموعه آفیس را به کار برند.
مایکروسافت در نظر دارد سرویس Cloud PC به عنوان یک قابلیت مدیریتی در مجموعه «مایکروسافت 365» با قیمت اندک به عموم کاربران به فروش برساند.
این تفاوت مهم در قیمت‌گذاری نسخه کنونی Virtual Desktop ویندوز هم تاثیر می‌گذارد و می‌تواند میزان استفاده از خدمات ابری Azure را گسترش دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه