گوناگون
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

FAA به اعلام بیانیه ای در روز پنجشنبه پرداخت و از مسافران خواست تا دستگاه های Samsung Galaxy Note7 خود را در زمان سفر به وسیله ی هواپیماها روشن نکرده و یا آن را به برق وصل نکنند.
پس از آن که گزارشات مربوط به منفجر شدن باتری های این تلفن در همه جا گسترش پیدا کرد، سامسونگ به اعلام یک فراخوان برای Galaxy Note7 پرداخت که مشتریان می توانند دستگاه های خود را برای تعویض ارائه کنند.
اما همه ی مشتریان از شانس تعویض تلفن های خود برخوردار نبودند. و به دنبال این اخبار، FAA به اظهار بیانیه ای به منظور روشن کردن دستورالعمل های استفاده از این دستگاه در زمان سفر پرداخت.
در بیانیه ای که در توییتر پست شده بود، FAA توضیح داده است که با توجه به اتفاقات رخ داده ی اخیر و نگرانی های مربوط به ایمنی مشتریان، به شدت توصیه می شود که مسافران به استفاده از Galaxy Note7 در زمان پرواز در هواپیماها نپردازند. همچنین توصیه شده است که این دستگاه ها در چمدان های موجود در بار، قرار داده نشوند.
با اینکه FAA از مسافران خواسته است تا احتیاط کنند، اما به همراه داشتن این تلفن در هواپیما به صورت رسمی ممنوع نشده است.
Mashable با FAA و کمیسیون امنیتی محصولات مصرفی گفتگویی داشته است، و در زمان دریافت پاسخ، مقاله ی به روز شده ای را در این زمینه ارسال خواهیم کرد.

برچسب هاGalaxy Note7
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل