اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۶ شهريور

بر اساس گفته‌ی نمایندگان Facebook، تا چند هفته‌ی آینده کاربران شاهد عرضه‌ی ابزار جدیدی در پیام رسان WhatsApp برای کسب و کار های کوچک و با پرداخت درون برنامه ای خواهند بود. این کار در زمینه‌ی تجاری برای این پیام رسان تاثیر گذار خواهد بود. مت آیدم مدیر عملیاتی WhatsApp، اعلام کرد اکنون این سوال مطرح است که پس از معرفی برنامه با چنین ویژگی ای، چگونه کسب و کار ها و شرکت های کوچک امکان رشد خواهند داشت.
برنامه ی کاربردی جدید WhatsApp Business برای گسترش توانایی های کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​طراحی شده است و با این ویژگی، شرکت ها می توانند صفحات رسمی خود را در WhatsApp ایجاد کنند و با افراد یا شرکت های دیگر مرتبط باشند.
کاربران می توانند به راحتی یک فرد را از شرکت در این برنامه تشخیص دهند. البته گفتنی است شرکت ها نیز برای برقراری ارتباط با کاربران ملزم به ارسال درخواست و تایید نهایی دارند. این سرویس در حال حاضر در حالت آزمایشی است. نسخه ی آزمایشی توسط کاربران برزیل، اندونزی، هند و اروپا مورد آزمایش قرار می گیرد. گویا قرار است در ابتدا این سرویس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد اما برای کسب خدماتی که در آینده به مشتریان داده خواهد شد باید هزینه ی اشتراک پرداخت شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه