اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

Facebook نسخه‌ی سبک‌شده‌ای از سرویس پیام‌رسان محبوب خود را با هدف استفاده‌ی راحت‌تر کاربران این سرویس که اینترنت نامطلوبی دارند، ارائه کرده است. این برنامه که Messenger Lite نام‌گذاری شده است، با وجود حذف برخی امکانات غیر ضروری، به کاربران امکان ارسال متن، عکس و لینک را می‌دهد. این برنامه ابتدا برای کاربران کشورهای کنیا، تونس، مالزی، سری‌لانکا و ونزوئلا ارائه خواهد شد. کشورهای دیگر در ماه آینده اضافه و مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت.
با بیش از ۱ میلیارد کاربر سرویس پیام‌رسان Messenger، این شرکت به خوبی می‌داند که برنامه‌ی ارتباطی‌اش تا چه اندازه برای کاربرانش مهم است. اما برای کاربرانی که هزینه‌ی زیادی برای طرح‌های اینترنت پرداخت می‌کنند و یا کیفیت مطلوبی ندارد، چقدر می‌تواند عذاب‌آور باشد.
Facebook اعتقاد دارد این برنامه‌ با کم‌تر از ۱۰ مگابایت، به اندازه‌ی مناسبی برای نصب و اجرا سریع خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، کاربران می‌توانند تمامی کارهای اصلی ارتباطی را با این برنامه انجام دهند.
در پابان باید گفت این اولین برنامه‌ی Lite این شرکت نبوده است. برنامه‌ی اصلی این شرکت نیز به صورت سبک و کم‌حجم پیش‌تر ارائه شده بود. به نظر می‌رسد Facebook در تلاش است ۵ میلیارد دیگر جمعیت جهان را کاربر سرویس خود بکند. این امر نیازمند سرمایه‌گذاری در کشورهای در حال توسعه است.

برچسب هاfacebookMessenger Lite
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن سرویس تماس صوتی و تصویری به Facebook Messenger در Windows 10