کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۰ فروردين

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از سایت خبری Nikkei، گویا کمپانی Foxconn قصد دارد برند Sharp را به بازار فناوری سخت افزاری و کامپیوتر های شخصی بازار برگرداند.
با توجه به گفت های این منبع، کمپانی Foxconn که نام تجاری شرکت Hon Hai Precision Industry و در واقع شرکت تابعه ی آن است،  شرکتی تایوانی و بزرگترین تولیدکننده ی قطعات رایانه ای و الکترونیکی جهان است، باز هم می خواهد تولید محصولات Sharp را از سر گیرد. این کمپانی طرف قرارداد دیگر شرکت های بزرگ فروش رایانه و قطعات الکترونیکی همچون آمازون، Dell، Apple، Google، Belackberry، Sony، HP، Nokia، Motorola، Microsoft، Cisco، Huawai، Tpshiba  و  Xiaomi می‌باشد و ۷۵ درصد محصولات شرکت آمریکایی اینتل و درصد بسیار بالایی از محصولات کمپانی‌های اپل، دل و صدها شرکت دیگر را تولید می‌کند. از طرف دیگر از شرکای این کمپانی می توان به غول ژاپنی SoftBank Group اشاره کرد.
علت توجه Foxconn به تجارت با کمپانی Toshiba این است که عقیده دارد، همکاری با توشیبا سبب ایجاد کسب و کار و از بین بردن نگرانی در تأمین محصولات در بازار های چین و تایوان خواهد بود. حال این کمپانی امیدوار است با پیشنهاد خرید 27.5 میلیون دلاری و پیروزی در مناقصه و تولید محصولات Sharp، قلمرو خود را در بازار جهانی گسترش دهد. البته کمپانی تایوانی Foxconn تنها شرکت کننده‌ی این مزایده نیست و در لیست اصلی شرکت کنندگان این مزایده، کمپانی های بزرگی همچون سامسونگ و شرکت فناوری های اینترنتی ژاپن نیز قرار دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه