موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

در حال حاضر می‌دانیم که Galaxy S9 و S9+ چه شکلی دارند و از فضاها و دیگر جزئیاتشان پیش از رونمایی در کنفرانس جهانی موبایل که 25 فوریه در بارسلونا برگزار می‌شود آگاه هستیم. به لطف SamCentral ما همچنین درباره‌ی قابلیت‌های احتمالی آن‌ها شامل اسکن هوشمند، استیکرهای سه بعدی و یک حالت دوربین جدید که Tag Shot نامیده می‌شود هم مطلع هستیم.
این اطلاعات از بررسی بسته‌ی نرم افزاری اندروید (APK) در جدیدترین اپلیکیشن تنظیمات آخرین نسخه‌ی بتای Android Oreo که برای N8 طراحی شده به دست آمده است. این بررسی شامل دسته‌ای از رشته‌هایی است که ویژگی‌های مزبور را مشخص می‌کند. این قابلیت‌ها ممکن است برای به‌روزرسانی S8 و S8+ یا N8 آماده شوند، اما احتمالا در S9 و S9+ هم استفاده می‌شوند.
اسکن هوشمند "ترکیبی از اسکن چهره و عنبیه " برای بهبود دقت و امنیت حتی در زمانی است که نور کم یا خیلی زیاد است. همینطور به نظر می‌رسد که ویرایش عمق‌سنجی هم به شما اجازه می‌دهد تا استیکرها و تصاویر را به عکس‌هایی اضافه کنید که با دوربین‌های دوگانه گرفته شده‌اند و پس از آن می‌توانید عمق استیکرها یا تصاویر را تنظیم کنید. Tag Shot هم کاربر را قادر به عکس گرفتن و تگ کردن آن با اطلاعات مکانی و آب و هوایی جاری می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه